معرفی و دانلود کتاب راهنمای سامانه همکاری در فروش دیجیکالا
دیجیکالا در حاضر نزدیک به ۷۰ درصد از بازار خردهفروشی آنلاین ایران را در اختیار دارد. این فروشگاه که به صورت بازار اینترنتی Market Place فعالیت میکند مدتی است که سیستم همکاری در فروش راهاندازی کرده و اطلاعرسانی و تبلیغات آن را در اولویت کار خود قرار داده است. این رویکرد دیجیکالا باعث شده که افراد زیادی با داشتن وبسایت، وبلاگ یا صفحه شخصی در رسانههای اجتماعی، به سمت درآمدزایی از طریق همکاری در فروش Affiliate Marketing جذب شوند.
بر همین اساس فروشگاه و بازار اینترنتی دیجیکالا کتابچهای تحت عنوان راهنمای سیستم همکاری در فروش دیجیکالا منتشر کرده است که مطالعه آن برای کسانی که علاقهمند هستند فعالیت بدون سرمایهگذاری مستقیم در حوزه تجارت الکترونیک و خرده فروشی را تجربه کنند مفید و برای کسانی که تصمیم به شروع این فعالیت در دیجیکالا دارند ضروری است.
سیستم همکاری در فروش به فروشگاهها و خردهفروشیهای آنلاین کمک میکند که به جای صرف هزینه برای جذب مشتری به شیوههای متداولی مثل تبلیغات، از منابع و اعتبار سایر افراد برای بازاریابی استفاده کنند. این یک روش نسبتا متداول برای بازاریابی و برای درآمدزایی از اینترنت است که مانند هر روش دیگر بازاریابی محاسن و معایب خود را دارد.
بهتازگی وبسایتها و افراد زیادی شروع به تبلیغات گسترده برای آموزش درآمدزایی اینترنتی به شیوه روش همکاری در فروش، خصوصا با نام و عنوان دیجیکالا میکنند که لازم است یادآوری کنیم از سیستم همکاری در فروش میتوان درآمد اینترنتی داشت اما این درآمد به هیچعنوان یک کسبوکار مستقلِ و پایدار و با ثبات نیست، درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش هرگز شما را میلیونر نمیکند و برای کسی که فعال حوزه وب نیستند و به نوعی این فعالیت را به عنوان شغل دوم یا پارهوقت انتخاب میکنند به نسبت وقت و هزینه بازاریابی محتوا مقرون به صرفه نیست.
یکی از مهمترین و زیربناییترین اصول کسبوکار در اینترنت داشتن دانش، مهارت و توانایی انجام بازاریابی اینترنتی است. اینترنت یک فضای رقابتی است و در فضاهای رقابتی هزینه بازاریابی بالا و انجام آن نسبتا سخت است. همکاری در فروش میتواند این دانش را افزایش داده و توانایی انجام آن را برای علاقهمندان به درآمدزایی اینترنتی ایجاد کند. همچنین اگر صاحب کسبوکاری فعال در اینترنت هستید میتوانید از شیوه جذب فروشنده و نحوه پیادهسازی فرایند همکاری در فروش دیجیکالا برای توسعه بخش بازاریابی خودتان ایده بگیرید.
تجربه خودم را از این سیستم دیجی کالا میگم شاید، لطفا بدون قضاوت و در شرایط من بخونید شاید بدرتون خورد.
چندماه پیش حدود یک میلیون تومان دادم آموزش این دوره را خریدم. هشتصدتومن ویدئو و بقیه هم از کتاب و جزوات چند سایت که مدرس های به اصطلاح مطرحی دارند
همون اول کار آه از نهادم هوا رفت!!. همه چیزهایی که توی این دوره ها جمع کرده بودند یه مشت کلی گویی و چیزهایی بود که اصلا بدون نیاز به آموزش میشد در حین کار بدون تلاش و فشار خاصی یاد گرفت. بقیه هم توی صدتا سایت دیگه رایگان ریخته بود فقط اینها برداشته بودند ویدئوشون کرده بود که خیلی هاش را هم ندیدم چون واقعا حوصله سر بر بود. فقط رنگ و لعاب دادند به چیزهای ساده و پیش پا افتاده ای که روی نت ریخته
تا اینجا بگم که آقا و خانم اصلا نیازی نیست برید دوره بخرید و اشتراک آموزش بگیرید. اگه واقعا اینقدر بی کارید فقط عضو بشید و شروع کنید
البته در این مورد هم حرف دارم..
اینکه گفتند بدون سرمایه و بدون تخصص چرت محضه. اگه توی کار وب و مارکتنیگ و شکبه های اجتماعی حداقل کمتر از دو سال کار کرده باشید نمی تونید از این سیستم درآمد درست و حسابی داشته باشید
من با این که خودم داشنجوی آی تی هستم شش ماه وقت گذاشتم و هنوز درآمد ثابتم به ماهی دو میلیون نرسیده. شش ماه کم کم روزی ۴ تا ۵ ساعت.. خیلی روزها هم بشتر از ۷ ساعت
اگه میتویند واسه کسی محتوا تولید کنید یا توی شبکه های اجتماعی اکانتی را مدیریت کنید، برید اون کار را انجام بدهید درآمدش بیشتر و مطمئن تره
این سیستم بدردتون نمیخوره. اینقدری که دارند تبلیغش را میکنند ازش پول در نمیاد و بازدهی ندارد
پول واقعی توی همین آموزش دادن ها و هیاهو کردنها واسه آدمهای بی اطلاعی مثل من هستش که بی خود و بی جهت توی بدترین شرایط مالی رفتم دوره آموزشی خریدم.
من نمی گم وارد نشید و انجام ندهید.. دوره نخرید. این کار اصلا نیاز به آموزش نداره و بدونید که به نسبت به زحمتش اصلا نیمی ارزه و درآمد نداره.
تازه اگه هم به درآمد برسه سخت تر میشه چون اصلا ثابت نیست و نمیشه روش حساب کرد.