نقد و بررسی سایت‌ساز رایگان ویکس Wix

سایت ساز رایگان ویکس

وب سایت خودتان را رایگان بسازید

ویکس یکی از بهترین سایت سازهای رایگان و بروز است، مجموعه ای از قالب های زیبا با گرافیک های عالی و رایگان. در ویکس می توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی و فقط با انتخاب، کشیدن و رهاکردن قسمت های مدنظرتان یک وب سایت کاملا حرفه ای برای خودتان ایجاد کنید. بسیاری امروزه فکر می کنند داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد، مستلزم صرف هزینه های زیاد و داشتن دانش بالای برنامه نویسی است، اما با وجود بسترهای بسیار خوب و رایگان مثل ویکس، داشتن یک وب سایت با اطلاعات و استفاده از چنین ابزارهایی با هزینه های بسیار کم میسر است.

سایت ساز رایگان

عضویت در ویکس رایگان است و در شروع به شما علاوه بر قالب رایگان، هاست رایگان هم ارائه می دهد، البته ویکس هم مانند بسیاری از سایت سازهای دیگر همه امکانات خود را رایگان ارائه نمی دهد و پنل های حرفه ای و فروشگاهی آن مستلزم پرداخت هزینه است. همچنین اگر از قبل صاحب وب سایتی هستید می توانید از قالب های حرفه ای، بروز و زیبای ویکس برای سایت خود استفاده کنید، تمامی این قالب ها دارای امکانات Html5 و Css3  هستند.

آدرس ویکس: www.wix.com

 

[box type=”info”]

این مطلب با حمایت سایت‌ساز  وبزی webzi تدوین و منتشر شده است

توجه داشته باشید که wix به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند اما جای نگرانی نیست، می‌توانید از سایت‌ساز وبزی webzi که نسخه‌  بومی wix است استفاده کرده و سایت دلخواهتان را بدون نیاز به دانش کدنویسی با سلیقه خودتان طراحی کنید.

[button link=”https://webzi.ir” rel=nofollow rel=”https://webzi.ir” align=”center” target=”_blank”]ساخت سایت با سایت‌ساز وبزی webzi [/button]

[/box]

 

33 دیدگاه دربارهٔ «نقد و بررسی سایت‌ساز رایگان ویکس Wix»

  1. لطفا از سایتهای اسرائیلی حمایت نکنید …

    http://www.wix.com/about/us

    این وبسایت از اسرائیل هدایت میشه ، در ضمن همچین هم رایگان نیست چون بیشتر از ۱۵ مگ نمیتونید فایل آپلود کنید ، همچنین سایتی که طراحی میشه تبلیغ های زننده ای داره …

    1. سلام احسان عزیز

      وب سایت ویکس در کشورهای مختلفی مانند امریکا، برزیل، اکراین و اسرائیل دارای نمایندگی و دفتر مستقل است، هدف از معرفی ما بازاریابی برای این شرکت نیست بلکه استفاده آموزشی از امکانات آن است
      فراموش نکنید ماکروسافت، ادوبی، اپل، اتودسک و.. بسیاری از شرکت های نرم افزای جهان در اسرائیل دفتر مستقل و حتی سهامدار دارند.
      به هر حال ما تابع قوانین کشوری هستیم و در صورتیکه این وب سایت فیلتر شود ما هم به نوبه خود آن را از لیست سایتها حذف خواهیم کرد. همه سایتهای مشابه تا سطحی از امکانات آن رایگان می باشد و دارای تبلیغات متداول خودشان می باشند.
      از معرفی و نقطه نظر شما سپاسگزارم

    2. سلام دوست عزیز.
      اولا یاد بگیریم سیاست رو وارد هر بخشی نکنیم. دنیای تکنولوژی مسلما ارتباطی به دعواهای سیاسی نداره.
      دوما ویکس یکی از بهترین سرویس های ارائه دهنده خدمات طراحی تحت وب در دنیاست.
      سوما هیچ تبلیغات زننده ای نداره. دروغ نگین.
      چهارم اینکه می تونین بالای ۱۵ مگ آپلود کنین اما توصیه نمی کنه اونم برای بهبود سایت.
      اگه اطلاعات کافی نداری بهتره سکوت کنی اخوی

      1. امین عمران زاده

        عزیز یک کلمه یاد گرفتید هرکی از هرچی میگه میگین فلان چیز رو با سیاست قاطی نکنید
        شما خودت بهتر میدونی همه چی دنیا سیاسی است از ورزش گرفته تا تکنولوژی وقتی مسعود شجاعی مون دستبند سبز میبنده پس فوتبال سیاسی هست، اگه همه چی سیاسی نبود گوگل تکنولوژیک، های تک و بیطرف اینهمه بیرحمانه تحریم نمیکرد پس همه چی سیاسی حالا اینکه ویکس اسرائیلی هست بده ازش اسم ببریم یا نه بحث جدای

        1. 0/1 درصدی که انسانه

          خیلی خیلی گل گفتی و حق گفتی دادش . توی این مملکت ۹۹.۹ درصدش خر می چرن و متاسفانه ۰/۱ درصدش انسانه واسه همینه که تعدادخرها چون زیاده سوارشون میشن و تا حرفی هم بخوای بگی میگن سیاسی نکن اما خودشون میگن دین از سیاست جدا نیست در واقع میخوان به اون انسانها که ۰/۱ درصد هستند بگن که بایستی خر باشی و ما سوارت بشیم.

    3. امید ابراهیمیان

      ویکس بیش از ۱۱۹ میلیون کاربر داره درسته دفتر اصلیش در تلاویو اسرائیله ولی در لندن و برزیل و چندجای دیگه دفتر داره ایرانی ها هم سایت سازهای خوبی هستند، یوتاب، پوپش، پرتال، سی فایو کاموا نوین رایو و … سایت ساز سی فایو see5.ir مبتنی بر وردپرس بهینه شده است، یکهفته تست رایگان داره. پلن های ویژه اش ۳گیگ هاست داره، سایت رو میبره روی هارد های پرسرعت nvme با سرعت خفن، سئو داخلی آن پیج سئو سایت رو بصورت کامل خودشون انجام میدن که این برای سایت بسیار ضرورویه، یکی دیگه از قابلیتهای بسته ویژه چکاپ دوره ای هستش این یعنی دیگه سایتتون صدردصد به مشکل نمیخوره چون هر ۲ماه یکبار خود بچه های سی فایو سایت مشتریای ویژه شون رو بازدید دوره ای میکنن هر دوماه یکبار سایت رو از نظر فنی چک میکنن اگه موردی داشته باشه رفعش میکنن.
      رو پلن های اقتصادیش یک گیگ هاست میده با پهنای باند ۲۰ گیگ ماهانه، هاست مستقل میده، مشکلات امنیتی وردپرس رو رفع کردن، گذشته از اینا راه اندازی سایت با وردپرس قطعا گوگل فرندلی تر است از ساخت سایت با سایر اسکریپت ها و سی ام اس ها بنابراین بهیچ عنوان قدرت وردپرس و هماهنگیش با گوگل رو دست کم نگیرید چون متخصصین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی درونگرا برای شروع کسب و کار اینترنتی استفاده از وردپرس رو توصیه میکنن چون وردپرس سئوی بسیار عالی داره از اون گذشته در فرایندهای بازاریابی درونگرا inbound marketing شما لازمه چیزهای زیادی رو به سایتتون اضافه کنید تا نرخ تبدیل تون بهینه بشه CRO بنابراین وردپرس تو این زمینه هم کمک خوبی بهتون میکنه مثلا میخاین یک اسکریپت به سایت اضافه کنید که کاربر رو دعوت کنه به چت یا پاپ بزنید برای دانلود یک مقاله یا کتاب نه اینکه با سایر سیستم ها نشه نه میشه ولی وردپرس با امکانات آماده ای که داره این کار رو راحتتر کرده مثلا میخاین برای بالا بردن نرخ تبدیل تون و جذب مشتری چت آنلاین کریسپ یا ریتین یا رایچت یا زوپیم و غیره رو به سایت اضافه کنید همه اینایی که اسم بردم پلاگین وردپرس دارن که تو چند دقیقه با نصب افزونه اش سایتتون مجهز به سیستم چت آنلاین میشه، یا میخاین رفتار کاربر رو ازش فیلم بگیرید ببینید کجاها کلیک میکنه کجاها میره و براش جذابتره، سرویسی هست تحت عنوان اسمارت لاک یا هاتجار اینا هم پلاگین وردپرس دارن،برای همین توصیه میشه که بهتره از وردپرس استفاده کنید تابتونید با دست باز کارتون رو جلو ببرید. بین سایت سازهای موجود سی فایو مبتنی بر وردپرس بهینه شده است که ۵ دقیقه ای سایت رو بهتون تحویل میده تمهای زیادی هم داره شرکتی یا تجاری یا مقاله محور و … قالبها عمدتا مدرن و شیک هستند، بعداز خرید یکساعت کارگاه اختصاصی آموزشی برای هر کاربر برگزار میشه که دقیقا یک نفر حرفه ای از بخش پشتیبانی شون باهاتون تماس میگیره و بصورت وبینار آنلاین روی سایت خود کاربر بهش آموزش میده این چیزی که بنظرم در ایران بینظیره. یک مزیت دیگه ای که سی فایو داره اعتبار و مشتریان زیادی است که ازش سرویس میگرن مثلا هلدینگ صنایع شیر ایران و کلیه کارخانجات پگاه ایران دارن از سی فایو استفاده میکنن. خب این نشون میده مجموعه معتبریه که پگاه به اون بزرگی بهش اعتماد کرده . مشاوره ای بهتون بگم همه چی رو تست کنید ولی زمان رو از دست ندید راه اندازی سایت مهمترین اصل در شروع کسب و کار اینترنتیه اینستا و تلگرام و … مکمل کننده فعالیت شماست

    1. می بینید سایت در ایران مسدود نیست و در دسترس است. پس دلیلی ندارد که بخواهیم حاشیه سازی کنیم. محتوای تخصصی رایگان و خوبی هم دارد. مرجع رسیدگی به دسترسی یا معرفی یک سایت توی ایران کمیته فیلترینگ هست. هر موقع اون ها سایت را فیلتر کردند اونوقت میشه گفت نباید اینجا هم معرفی بشه. به نظر من اگر دغدغه ای از این سمت هست باید به اونجا گزارش بشه. از طرف دیگه بخش اعظم قالب های این سایت رایگان هستش. خوب چه اشکالی داره طراح و توسعه دهنده گان از این امکانات رایگان استفاده کنند؟ کاربرای ایرانی حتی از سایت های رسمی دنیا مثل گوگل هم به راحتی نمی تونند خرید داشته باشند چه برسد به این.

    1. اگه اشتباه نکرده باشم من تو یه سایت خوندم این سایت ساز ویکس اسرائیلی هستش واسه ایرانم فیلتره من با هاش ۴ دفعه سایت درست کردم ه دفعه از کار افتاد پدرم رو در اورد الان تو این موقعیت بهترین سایت ساز که الان خودم باهاش کار میکنم http://www.jimdo.com بدون فیلتر شکن باز میشه با فونت فارسی مشکلی هم نداره از این استفاده کت هرچند به پای امکانا ت ویکس نمیرسه ولی چاره پیه

  2. سلام
    من متوجه شدم که سایت طراحی شده توسط wix رو نمی شه روی دامن های ایرانی مثل ir. کانکت کرد . چون کشور ما هم مثل کوبا و کره شمالی و چند کشور دیگه تحریم شده. می خواستم بپرسم روی دامن com. هم همین طور یا نه؟
    Wix Account Country Limitations | Support Center | Wix.com

  3. درود
    من اطلاعات در مورد راه اندازی سایت ندارم.
    سعی کردم از این وب سایت استفاده کنم ولی بعد از از صفحه ی start به قسمت sign up رفتم ولی هر email رو زدم قبول نکرد.
    میشه بنده را راهنمایی کنید.
    با تشکر

  4. سلام و روز بخیر

    فکر می‌کنم خوب باشه به معرفی سایت سازهای داخلی هم بپردازید. سایت ساز هایی که با تمرکز بر روی کاربرهای ایرانی ساخته شده اند و در حال حاضر، پیشرفت خیلی خوبی داشتن و امکانات بسیاری رو در اختیار کاربرهای خودشون میگذارند.

  5. سلام
    اگه بخایم با ویکس سایت رو بسازیم و در دامنه های خودمون استفاده کنیم چطور هست ؟
    بحث درگاه های پرداخت الکترونیک داخلی برای سایت های ساخته شده با این سایت ساز چطور هست؟
    با تشکر

    1. سلام
      بین سایت و کسب و کار فرق هست، اگر می خواهید کسب و کار راه بیندازید و انتظار درآمدزایی از آن دارید بهتر هستش از یک بستر مطمئن و اختصاصی استفاده کنید. سایتهای آماده مناسب راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری نیست. حداقل از یک سرویس ایرانی برای این کار استفاده کنید

  6. بابت مطلب خوبتون تشکر ویژه دارم ولی نمونه ایرانی این سایت ساز وجود دارد و بسیار هم خوب کار کرده البته تمام امکانات ویکس را ندارد ولی مطمئنا به علت پشتیبانی از زبان فارسی و درگاه های بانکی برای ایرانیان این سایت ساز بهتر است . ین لینک سایت ساز پوپش برین یه نگاهی بندازین .

  7. یه سوال دوستان؟
    این سایت برا من با فیلتر شکن بالا میاد،بدون اون بالا نمیاد البته از هیچ پیغامی درمورد فیلتر شدنش خبری نیس.
    من خودم یه سایت باهاش ساختم عملکردش فوق العادس ولی سوالم اینه که اگر از دامین .comبرا سایتی که ساختم استفاده کنم آیا این مسئله نیاز به فیلترشکن حل میشه یا نه؟

  8. کاموا خوبه با ری اکت کار کردن، پرتال هم با دات نت نوشته شده
    سی فایو هم خوبه سایتهاش وردپرسی ، وردپرسم که شهره خاص و عامه از نظر گوگل دوستی و سئو

  9. دوستان روش های خاصی برای دور زدن این تحریم ها بلدم که اصلا نیاز به فیلتر شکننن نداره که بدون هیچ مشکلی بتونیم باویکس سایت بسازیم ولی فقط اینو نمیدونم که کاربران ایرانی میتونن برن داخل سایت هایی که باویکس ساخته شده یانه
    اگر اطلاعاتی در این زمینه داری با ما در ارتباط باشید.
    باتشکر
    D

  10. سلام
    من وب سایت با Wix ساختم
    Okye اما برای کاربران ایرانی فقط با فیلتر شکن سایت بالا میاد…
    شما از روشی صحبت می‌کنید که میشه این تحریم هارو دور زد ، خواهش میکنم بیتشر توضیح بدید

  11. سلام اشتباه منو انجام ندین من بدون خوندن قوانین ثبت نام کردم الانم پشیمونم نمیدونم واقعا چیکار کنم.این سایت به همه زندگی شما دسترسی پیدا میکنه…این فاجعه است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *