درآمد میلیونی از اینترنت، از سراب تا واقعیت

درآمد اینترنتی کسب‌وکار اینترنتی درآمد میلیونی

آیا واقعا می‌توان در اینترنت میلیونر شد؟

حمید محمدی بنیانگذار دیجیکالا در دوازدهمین همایش مدیریت کسب‌وکارهای هوشمند در سازمان مدیریت صنعتی، که در زمستان سال ۱۳۹۲ برگزار شد، برای اولین بار آمارهایی از میزان درآمد دیجیکالا را به صورت رسمی اعلام کرد. ارائه آمار از میزان درآمد یک کسب‌وکار در ایران خیلی متداول نیست و معمولا کسب‌وکارها یا کارآفرینان به ندرت میزان درآمدشان را منتشر می‌کنند. حمید محمدی به همراه برادرش سعید، دیجیکالا را در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی کردند و هم‌اکنون طبق آمار الکسا به عنوان پنجمین سایت پربازدید کشور بیش از ۳میلیون بازدید کننده در روز دارد.

محمدی در همایش ذکر شد اعلام کرد که دیجیکالا هر روز متوسط  دوهزار سفارش دارد که متوسط قیمت هر سفارش ۶۰۰ هزار تومان است، یعنی دیجیکالا در پایان سال ۹۲ در هر روز یک میلیارد و دویست میلیون تومان گردش مالی داشته است، با تبدیل شدن این سایت از یک فروشگاه تخصصی کالاهای دیجتیال به بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین ایران، قطعا گردش مالی آن امروز چند برابر آمار ذکر شده است. این سایت با بیش از یک‌هزار نفر پرسنل مصداق یک کسب‌وکار کاملا موفق در اینترنت است. بستری که زمانی فقط با ۵ نفر و با فروش دو محصول کار خود را شروع کرد.

حسام‌آرماندهی بنیانگذار سایت و اپلیکیشن کافه‌بازار نیز در دومین دورهمی پنجشنبه‌بازار که سال ۹۵ برگزار شد آمارهای جالبی از میزان گردش مالی این فروشگاه اندرویدی اعلام کرد. آرماندهی گفت تنها در نوروز سال ۹۴ کافه بازار بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشته و در مجموع برای توسعه دهندگان تاکنون بیش از ۴۰ میلیاردتومان درآمدزایی ایجاد کرده است. همه این آمارها نشان می‌دهد میلیونر شدن در اینترنت و در ایران امکان‌پذیر است، مشروط بر این که اصول آن را درست انجام گیرد. شاید مسائل فنی و سرمایه گذاری در میزان درآمد دو نمونه ذکر شده بسیار تاثیرگذار باشند، اما می‌توان بر اساس همین شاخص‌ها میزان درآمد فروشگاه‌ها یا کسب‌وکارهای کوچکتر را سنجید، یک فروشگاه اینترنتی کوچک شاید نتواند به پای دیجیکالا برسد اما اگر یک دهم آن را هم بتواند موفقیت کسب کند گردش مالی روزانه ۱۰ میلیون تومان، به مراتب از استخدام‌های بدون آینده بهتر است.

چرا میلیونر شدن از طریق اینترنت اینقدر طرفدار دارد؟

اول: زندگی، تحصیل و کار نسل جوان با فناوری اطلاعات به هم آمیخته شده و بخش عمده‌ای از زمان آنها درفضای مجازی سپری می‌شود، جذابیت  فناوری و قابلیت به کارگیری ابزارهای آن خصوصا تلفن‌های هوشمند. دوم: شاخص رشد در کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار بالاست. اکثر کارآفرینان موفق که در ایران میلیونر شدند کمتر از ۳۵ سال سن داشتند و همین نشان می‌دهد شاخص رشد این صنعت از موارد مشابه بسیار بالاتر است. سوم: جوان بودن فناوری اطلاعات در ایران باعث شده ایده‌ها و نیازهای زیادی وجود داشته باشد که هنوز کسی به آن پاسخ نداده است. بازار فناوری اطلاعات نسب به سایر رشته فرصت‌های درآمدزایی بیشتری دارد چهارم: مشکل نبود شغل و بازارکار مناسب در سایر رشته‌ها از دیگر دلایل گرایش جوانان به این صنعت و یکی از دلایلی است که باعث شده بسیاری از افراد از رشته‌های غیرمرتبط وارد حوزه تجارت الکترونیک شوند و موفقیت‌های خوبی هم کسب کنند.  پنجم: نبود محدودیت‌های مکانی و زمانی برای مشاغل فناوری اطلاعات، ششم: امکان شروع کار با سرمایه و نیروی اندک نسب به سایر مشاغل هم‌طراز و..

آیا هنوز هم فرصت‌های درآمدزایی اجرا نشده در ایران وجود دارد ؟

بله. یکی از دلیل واضح آن علاقه شدید سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در بازار فناوری اطلاعات ایران به صورت کلان و همین‌طور رشد قابل توجه کسب‌وکارهای اینترنتی در دو سال گذشته است. برای نمونه در دوسال گذشته بیش از دهها شتاب‌دهنده و مرکز رشد تخصصی حمایت از کسب‌وکارهای مبتنی بر فناروی شکل گرفته است. شتاب‌دهنده‌ها ، مراکز رشد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین بخش‌های توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی به شما می‌روند. هنوز ایده‌ها و نیازهای زیادی وجود دارد که یا به آن پاسخ داده نشده یا کسب‌وکار قدرتمندی درکنار آن شکل نگرفته است. نفوذ قابل توجه اینترنت پرسرعت در ایران و همچنین جمعیت نزدیک به ۴۰میلیونی کاربران آن، فرصت بسیار عالی است که در کمتر کشور در حال توسعه  وجود دارد.

کسب‌وکار اینترنتی و درآمد اینترنتی چه فرقی با هم دارند؟

برای داشتن درآمد از اینترنت الزاما نیازی نیست که یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید، درآمد اینترنتی می‌تواند بر پایه مهارت از طریق بسترهایی مانند آزادکاری یا فریلنسرینگ باشد. در این مطلب مفصل به نحوه درآمدزایی از طریق آزادکاری پرداختیم، همچنین درآمدزایی می‌تواند از طریق همکاری در فروش، تدریس، ترجمه و یا حتی مشاغل خانگ و کار در منزل باشد. اما راه‌اندازی کسب‌وکار به مراتب فرایندی پیچیده‌تر بوده و چشم‌انداز وسعیتری هم دارد. برای راه‌اندازی کسب‌وکار به ایده، بستر فعالیت، زمان، سرمایه و از همه مهم‌تر مشتری نیاز دارید. برای روشن‌تر شدن تفاوت بین درآمدزایی از طریق کسب‌وکار و مهارت پیشنهاد می‌کنم این مطلب را مطالعه کنید.

هیاهوی آموزش درآمدزایی اینترنتی و عوام‌فریبی

هر جایی که نیاز و مخاطب وجود داشته باشد بازار کلاهبرداری و سوء استفاده هم شکل می‌گیرد. کاربران زیادی به دنبال درآمد اینترنتی هستند، همین واژه را در اینترنت جستجوی کنید، در میان اولین نتایج جستجو، به انبوهی از سایت‌ها خواهید رسید که عناوین آنها تداعی حس خاصی از تبلیغات است. به این مثال توجه کنید: آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟ آیا کمبود اعتماد به نفس دارید، آیا می خواهید در ۲۴ ساعت چند کلیو وزن کم کنید یا در عرض یک ماه قد بلند شوید و ..

با صرف این چنین هزینه های تبلیغاتی، واقعا چه کسانی هستند که باور کنند که مصرف فلان دارو به افزایش قد آنها منجر می شود؟ آنهم در سی یا چهل سالگی؟! پس جای تعجب ندارد که بسیاری از سایت‌های اینترنتی هم در عناوین و تبلیغات خود ذکر می‌کنند که مثلا: درآمد میلیونی از اینترنت فقط در هفت روز! با صرف روزی ده دقیقه کار اینترنتی ماهانه چند میلیون تومان درآمد کسب کنید! راه‌های قانونی درآمد صدرصد تضمینی فقط با خرید فلان بسته، اپلیکیشن و کتابی که یک شبه شما را میلیونر می کند و..! نکته جالب اینجاست که هر دو مورد تبلیغ ذکر شده مخاطبان کم و بیش خودش را دارد!

برای کسب‌درآمد از اینترنت به آموزش نیاز دارید، در این شکی نیست، اما قبل از آن بهتر است تشخیص دهید که آموزش ارائه شده صرفا با هدف کلاهبردای و فروش تدوین شده یا بر اساس اصول علمی و آموزش‌های کارآفرینی تدوین شده است. این مطلب به شما کمک می‌کند که یک آموزش اصولی را از یک هیاهو برای کلاهبرداری تشخیص دهید.

کسانی که یک شبه ره صدساله رفتند

این که برای درآمد اینترنتی، کاهش وزن، آموزش زبان و خلاصه همه‌چیز دیگری افراد به دنبال طی‌کردن ره صدساله بدون زحمت هستند متاسفانه به یک فرهنگ تبدیل شده است! هزاران نفر حاضرند برای کاهش وزن از یک داروی تقلبی استفاده کنند. یکی برای کاهش وزن قرص پیشنهاد می‌کند، یکی دیگر کفش و یکی دیگر لباس یا دستبند! اما در این میان فروشنده اجناس تقلبی است که با کمترین زحمت به سود هنگفتی می‌رسد، متاسفانه این بازار کاذب هم در اینترنت شایع و پرطرفدار است. درآمد میلیونی از کلیک‌های زیرزمینی را بخوانید تا بیشتر با ابعاد این سبک از درآمدزایی آشنا شوید. فراموش نکنید درآمد پایدار و ثابت به راحتی و در زمان کوتاهی شکل نخواهد گرفت و هرکس به هر دلیل تبلیغ روش خاصی از درآمدزایی در زمان خیلی کوتاهی را انجام می‌دهد قطعا هدفی جزء سوء استفاده از اعتماد شما را ندارد.

بازاریابی شبکه‌ای و سایت‌های کلیکی

بازاریابی شبکه‌ای یکی از بهترین و قدرتمندترین روش‌های فروش محصولات است اما به شرط آن که در یک بستر اقتصادی سالم و یک کسب‌وکار غیر کاذب به کار گرفته شود. در اینگونه فعالیت‌ها تا زمانی که استعلام درستی از آن صورت نگرفته باشد نباید وارد شد، خصوصا که بسیاری از سایت‌های هرمی با اعداد و ارقام به خوبی بازی می کنند و حس مخاطبان خودشان را برای مشارکت تحریک می‌کنند. تشخیص این موضوع در اینترنت سخت و حتی در مواری که سایت خارجی باشد بسیار سخت‌تر است. اکثر بسترهای هرمی خارجی که با یک ساختار کلیکی به صورت ترکیبی کار می‌کنند قابل اعتماد نیستند. حتی اگر معبتر هم باشند به صورت دائم پای کامپیوتر نشتن و کلیک کردن رو بنرها به صورت ماشینی، هیچ آینده‌ای برای شما در پی نخواهد داشت. پس وقت خودتان را بیهوده به پای این تبلیغات کاذب نریزید.

از کجا و چگونه کسب و کار اینترنتی را شروع کنیم؟

ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال درآمد اینترنتی از مهارت هستید یا می‌خواهید یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید. این دو مورد با هم فرق دارند و قبلا در این مطلب در موردشان نوشتم. راه‌اندازی یک کسب‌وکار مستلزم داشتن ایده، زمان و حداقل سرمایه است که بسته به موضوع فعالیت، می‌تواند متفاوت باشد. گاهی باورهای عامیانه غلط در تجارت الکترونیک، افراد را به جای پولدار شدن گرفتار حیطه‌ای از فعالیت می‌کند که از آن هیچ تخصصی ندارند و درنتیجه از ادامه کار دلسرد می‌شوند. اگر هیچ تجربه‌ای برای درآمدزایی از اینترنت ندارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید بهترین کار این است که عجله نکنید، هیچ منبع درآمد پایداری در اینترنت وجود ندارد که به سرعت ایجاد شود و شما بتوانید به آن تکیه کنید. به جای صرف هزینه بی‌هدف سعی کنید اطلاعات خودتان را افزایش دهید و شرایط خودتان را بررسی کنید. خوشبختانه منابع آموزش مفیدی وجود دارد که استفاده ازآن هزینه زیادی ندارد. آموزش گام به گام کسب در آمد از اینترنت شروع خوبی برای شماست.

339 دیدگاه دربارهٔ «درآمد میلیونی از اینترنت، از سراب تا واقعیت»

  1. سلام مطالب عالین این مطلبتونو کپی کردم البته با ذکر منبع
    یه وبلاگ بازاریابی دارم که توش براتون تبلیغات انجام خواهم داد چون واقعا سایتتون عالیه
    tarazshop.mihanblog .com

  2. سلام.من به اینترنت دسترسی دارم و تقریبا ساعاتش هم زیاده ولی اصلا بلد نیستم باید چه کنم برای پول دراوردن.به شدت هم نیاز مالی دارم…اگر میشه کمکم کنید

    1. سرکار خانم نغمه
      بهترین کاراین است که بر اساس توانایی و امکانات خودتان یک کسب و کار راه اندازی کنید
      در شروع کار به شما پیشنهاد می کنیم در رویدادهای مرتبط مثل استارتاپ های شهر خودتان شرکت کنید و در تیم های کاری حضور داشته باشید
      کم کم با روند ایجاد یک کسب و کار آنلاین آشنا خواهید شد،سرگذشت کارآفرینان اینترنتی را بخوانید، ایده های خودتان را تبدیل به مدل کسب و کار کنید
      و قدم به قدم آن را پیاده سازی کنید
      شاد و پیروز باشید

  3. سلام میخوام بدونم این سایت مطمئن یاکلاه برداری وچطور وازچه طریقی میشه ازاین سایت درامدزایی کرد

  4. مطلب جامع و خوبی بود. چیزی که من معمولا در سمینارهایم همیشه تذکر میدهم که این شعارها و تبلیغات را باور نکنید. ممنون از شما

  5. بهتره قبل از اینکه مطلب رو بخونیم به علت و ریشه اینکه چرا به این نوع سایت ها گرایش پیدا میشه فکر کنیم…بیکاری و بلا تکلیفیه جوانها و اخراج و بی قانونی در پرداخته حقوق و نداشتن پشتیبان مالی…
    اینکه طرف از روی ناچاری به هر روزنه امیدی سرک میکشه و یکیش همین سایت های کلاهبرداره …پس علت رو ریشه یابی کنیم چون بیکاری و فقر مغز رو مختل میکنه …
    موفق باشید . متشکر

  6. سلام
    مطالب آموزنده بود با تشکر از مدیر محترم .
    دوستانی که برای بار اول و تازه وارد اینترنت می شوند از شما خواهشمندم جسنجویی در مورد اینکه اینترنت چیست و چگونه میشه از آن استفاده بهینه کرد رو جویا بشن و همچنین کتاب و مطالعه در اینگونه سایتها رو داشته باشید تا بهتر معنای اینترنت رو بفهمید .
    چون اگه مثل من با بار اول بیگدار به آب بزنید و بخاطر یه ایمیل جعلی که وعده میلیون شدن رو بهتون بدن گول بخورید. دچار مشکل روانی میشید به خاطر اینکه ۷ میلیون در سال ۸۸ ازم کلاهبرداری شد

  7. با سلام و تشکر
    از مطالب آموزنده
    من حدود ۵سال هست که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت میکنم .
    و چند ماه پیش شرکتی در این زمینه به ثبت رسوندم. تا الان روش هایی رو برای تبلیغات امتحان کردم که البته بایدذکر کنم هیچ کدام بصورت خیلی گسترده نبوده ( کارت .پوستر .تراکت.معرفی به آشنایان .وعده پورسانت بالاتر از دیگر شرکت هابه افرادو بازاریابان .هرچندتبلیغات خیلی گسترده نبوده است ولی نسبت به همان میزان تبلیغات در این چند ماه نتوانسته ایم بازخورد موردنیاز را کسب کنیم .
    درصورت امکان لطفاذکر بفرمایید مابه چه صورت می توانیم راه کارهایی در مورد این مشکل پیداکنیم .و شما به چه صورت مشاوره میدهید.
    باتشکر

  8. واقعا مطالب خوبی منتشر می کنید. عکسهای جالبی هم انتخاب می کنید. خصوصا مطلبی که در مورد سایتهای آموزشی مطرح کردید واقعا درسته.
    تعدادی سایت راه افتادن و ادعا می کنند که آموزشگاه رسمی هستند و مجوز دارند اما کارشان نه شبیه آموزشگاه است نه شبیه سایتهای خارجی که دوره های فروشی و رایگان ارایه می دهند. ادعا می کنند با آموزشهای پروژه محور مدارک خارجی و مورد تایید سازمان استاندارد می دهند!!!
    حالا چطور این کار را انجام می دهند، خدا می داند. اینطوری بخاطر منفعات خودشان دارند اعتماد مردم را به آموزش آنلاین تضعیف می کنند. البته سایتهایی هم هستند که خدمات آموزشی خوبی را به مردم ارایه می دهند مثل مدرسه پرتو و به آموز، اما وجود فعالیتهای مخرب سودجویان، کار مدرسینی مثل من برای جذب اعتماد افراد برای ارایه آموزش از طریق اینترنت را سخت می کنند. امیدوارم با همت افرادی مثل شما این مشکل در چند سال آینده حل شود.

    1. آقای تامی عزیز
      از اظهار نظر شما متشکرم
      سایت های خوبی که شما ذکر کردید در لیست معرفی هستند. در صورت تطابق با فعالیت نت استارت بزودی معرفی خواهند شد.
      شاد و پیروز باشید

  9. دوره های آموزشی آنلاین رایگان

    البته در بعضی از این سایتها به درآمد می شه رسید اما مسلما در اکثر تبلیغات بزرگنمایی می شه!

  10. سید مهدی یوسفی مقدم

    با سلام و خسته نباشید سوالی از محضرتان داشتم و آن اینکه شما برای کسب درآمد از طریق اینترنت چه سایت و یا سایتهایی را معرفی می نمایید؟ لطفا چند سایت معتبر در این زمینه را نام ببرید؟ در ضمن از مقاله بسیار مفیدتان استفاده بردیم. از شما کمال تشکر را دارم.

    1. سلام سید مهدی عزیز

      کسب و کار باید در بستر یک تخصص یا علاقه شکل بگیرد
      تعیین کنید به چه چیزی علاقه مند و در چه زمینه ای توانایی دارید
      سپس از گروه های مرجع سایت های معرفی شده را مرور کنید

      شاد و پیروز باشید

  11. سلام وقتتون بخیر .خیلی تمایل دارم از طرق اینترنت در آمدزایی کنم. چون تامین مخارج دانشگاه پزشکی پسرم به عهده ام هست وواقعا سنگین .
    لطف کنید راهنمایی جامعی بفرمایید . از بذل توجهتون سپسگذارم .

  12. با سلام با تشکر از مطالب مفید و ارزنده که در راستای کسب وکار به اشتراک گذاشته اید ولی به نظر من از طریق اینترنت درامدی ک صحبت شده وجود نداره مگه اینکه طرف خلاق باشه و ایده الی نو در این محیط ارائه کنه و ما تو دنیای واقعی سعی میکنیم دنبال در امد ملیونی باشیم تا دنیای وب و مجازی با تشکر

  13. باسلام،لطف کنیدیک راه خوب،کسب درامدازاینترنت رامعرفی کنید،من بشدت به اینکارنیازدارم،کارشناسی ادبیات دارم وتخصص دیگه هم ندارم،ممنون میشم راهنماییم کنید

  14. سلام من متاهلم یه پسر ۵ساله هم دارم دانشجو هم هستم میخوام یه درآمد جزیی داشته باشم برای خرجیه کتاب ودانشگام در ضمن من مبتدی ام در اینترنت میشه لطفا راهنماییم بفرمایید.خیلی ممنون از راهکارهای راهگشاتون.

    1. با سلام و درود
      اگر به دنبال درآمد سریع، کوچک و پایدار هستید به شما فعالیت در سایت های آزادکاری و فریلنسرینگ را پیشنهاد می کنم لیست سایتها را از پیوند زیر ملاحظه کنید
      http://www.netstart.ir/category/freelancer
      همچنین برای اطلاع بیشتر از خصوص درآمدزایی اینترنتی مطالعه این بخش را توصیه می کنم
      http://forum.netstart.ir/forumdisplay.php?fid=30

      موفق باشید

  15. سلام.من به یک کار اینترنتی نیاز دارم چون اصلا امکان اینکه از خونه برم بیرون را ندارم به حقوق ماهیانه ۴۰۰ تومان هم رازی هستم من لیسانس مدیریت بازرگانی هستم و مدرک نرم افزار office را هم دارم و کاملا بلدم.ممنون میشم کمکم کنید

    1. با سلام
      با توجه به شرایطی که ذکر کردید به شما پیشنهاد می کنم از بخش اشتغال نت استارت سایت های آزادکاری و فریلنسرینگ را مطالعه نموده و با عضویت در این سایت ها با توجه به توانایی خودتان به صورت دورکاری پروژه قبول کنید، همچنین در همان قسمت (اشتغال) از بخش کار در منزل نیز می توانید به فعالیت در سرویس های کار در منزل و کسب و کارهای خانگی بپردازید.
      آزادکاری (فریلنسرینگ) و دورکاری: http://www.netstart.ir/category/freelancer
      کار در منزل و کسب و کارهای خانگی: http://www.netstart.ir/category/homeoffice
      موفق باشید

  16. سلام
    من شاغل هستم و برای اوقات بیکاری خود به دنبال منبع درآمد دیگری هستم
    لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و دارای مدرک ICDL و در طول روز به اینترنت دسترسی دارم
    لطفا باتوجه به شرایطم مرا راهنمایی کنید.
    باتشکر

    1. با سلام
      پیشنهاد می کنم از بخش اشتغال نت استارت سایت های آزادکاری و فریلنسرینگ را مطالعه نموده و با عضویت در این سایت ها با توجه به توانایی خودتان به صورت دورکاری پروژه قبول کنید، همچنین در همان قسمت (اشتغال) از بخش کار در منزل نیز می توانید به فعالیت در سرویس های کار در منزل و کسب و کارهای خانگی بپردازید.
      آزادکاری (فریلنسرینگ) و دورکاری: http://www.netstart.ir/category/freelancer
      کار در منزل و کسب و کارهای خانگی: http://www.netstart.ir/category/homeoffice
      موفق باشید

  17. سلام.من یک دانش اموزم دوست دارم خودم خرجمو در بیارم و روزانه ده تا بیست هزارتومن هم راضیم .میشه راهنماییم کنید از کدوم روش استفاده کنم!!!ممنون میشم

  18. درود..من آدم وسواسی هستم..شغلهای قبلیم رو به خاطر همین وسواسهام از دست دادم.البته از این بابت خوشحالم چون برای کسب درآمد هر کاری نمی کنم…الان هم که فعال بورس هستم سهامی مثل سایپا رو نمی خرم….بلکه کمکی باشه به نچرخیدن چرخ پراید…ممنون میشم راهنماییم کنید در رابطه با فروشگاه های اینترنتی..آسانترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی که بتوان در آن محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ کرد فروخت و پورسانت گرفت کدام است…و آیا مشه فقط محصولاتی رو که خواستم تبلیغ و بفروشم….خیلی خیلی ممنونم

  19. سلام خسته نباشید،من کاسب هستم ولی اصلا اوضاع بازار خوب نیست برای همین میخواستم از طریق یکی از سایت های فروش هاست ،سایت فروشگاهی راه بندازم و فروش کتاب pdf و اجناس فیزیکی داشته باشم میخواستم نظر شما رو بدونم ، تحصیلات مربوط به اینترنت ندارم ولی چون علاقه به کامپیوتر و اینترنت دارم تا حدودی آشنایی دارم،در ضمن شما سایت خوب برای هاست و ایجاد فروشگاه سراغ دارید معرفی کنید ممنون میشم

    1. سلام امید عزیز

      راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیازی به تحصیلات خاص در این زمینه ندارد، یکسری از مهاراتها نیاز است که بتدریج خواهید آموخت، سایت و فروشگاه سازهای زیادی در نت استارت معرفی شده اند که می توانید بر حسب نیاز خودتان از بخش “راه اندازی” آنها را مرور و انتخاب کنید.

      موفق باشید

  20. سلام ببخشید من ۲۳ ساله دانشچوی مهندسی هستم ولی بیکارمیخواستم درامد اینترنتی داشته باشه یعنی درامد خوبی کسب کنم ایا میشه کمکی کنید ایا تایک تومن به ماهی میرسه

    1. سلام امید عزیز
      بله می تونید درآمد خوبی داشته باشید، سقف محدودهی هم برای آن وجود ندارد .
      راههای زیادی برای درآمد اصولی از اینترنت وجود دارد که اصولی ترین آن یک کسب و کار پایدار است
      اگر کمی بیشتر در مورد خودتون، توانایی و علاقه مندیهاتون توضیح دهید بهتر می تونیم راهنمایی کنم

      موفق باشید

  21. سلام
    اقای مهندس من بیشتر تواینترنت بازی میکنم ودانلودمیکنم قبلا یه وبلاگ داشتم.
    برنامه دانلودمیکنم.
    ممنون میشم بازم راهنماییم کنید.

  22. سلام

    من بیشتر تو اینترنت بازی میکنم و دانلودمیکنم قبلا یه وبلاگ داشتم.
    برنامه دانلود میکنم.
    ممنون میشم بازم راهنماییم کنید.

    لطفا جواب بدید.

    1. سلام سعید عزیز
      اگر توانایی خاصی مثل طراحی، ترجمه یا برنامه نویسی یا .. دارید می توانید از سایت های فریلنسر استفاده کنید و اگر به فروش و بازاریابی علاقه مند هستید از سایت های همکاری در فروش به عنوان شروع کار استفاده کنید، فراموش نکنید درآمد پایدار اینترنتی به تدریج و با مهارت شما رشد خواهد یافت، صبور باشید و مهارت خودتان را تقویت کنید و وارد بسترهای زودبازه و کاذب نشوید
      http://www.netstart.ir/category/freelancer
      http://www.netstart.ir/category/affiliate

  23. سلام
    من دنبال کار اینترنتی هستم والبته دنبال تجارت الکترونیکی هستم و دنبال کار پرسود وخوب هستم باید چیکار بکنم ؟؟؟و میخوام بدونم باید چه آموزشهایی رو به خوبی بیاموزم ؟؟؟والان چه کاری رو شروع کنم درآمدش مناسبه ؟؟؟

    1. سرکار خانم مرضیه، با سلام
      این سوال که چه کاری در تجارت الکترونیک پر سود است خیلی کلی است، دقیقا هدفتون را مشخص کنید، یا توانایی و علاقه مندیهای خودتان را دسته بندی و مشخص کنید
      سپس بر پایه آن یک ایده پیدا کرده و کسب وکار خودتان را بر اساس آن شروع کنید

  24. سلام
    من ۱۳ سالمه و مدرک تافل با نمره ۳۶۶ دارم می خوام بدونم
    با این مدرک کجای این اینترنت به من کار میدن تا بتونم کسب درامد کنم

  25. سلام میخوام از سایت های همکاری در فروش کار کنم اصلا تو وبلاگ و سایت موفق نبودم من خیلی از سایت که درباره همکاری در فروش مطلب گذاشتن خواندم همشون مثل هم نوشتن زیاد بدرد بخور نیستن چون آن چیزی بلد هستن نمیگذارن تو سایت یا وبلاگشون به نظر شما چطوری میتونم محصولات بفروشم لطفا راهنمای کنید

    1. سلام متین عزیز
      سوالتون خیلی کلی هست اما اگر منظور شما نحوه درآمدزایی برپایه همکاری در فروش هست باید تکنیک ها و توانایی بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید.
      اساس کسب درآمد از سامانه های همکاری در فروش مهارت و توانایی بازاریابی است.
      موفق باشید

  26. سلام من دانشجوی مهندسی صنایع هستم ومیخوام کسب وکاراینترنتی داشته باشم ولی اصلانمیدونم ازکجابایدشروع کنم لطفاکمکم کنید

  27. سلام ممنون از مطلب و سایت خوبتون. من لیسانس آمار هستم و متاهل و خانه دار هستم و به هر دری زدم تا کاری پیدا کنم و درآمد ماهانه ۳۰۰۰۰۰تومان هم برام کافیه و دارای مدارک icdlهستم ومسلط به اینترنت و کامپیوترم.چند روز قبل تو سایت نیازمندی شهرمون …مطلبی با نام کسب درآمد در منزل دیدم که بعد از تماس با مسئول سایت ایشون گفتن ۲۰۰۰۰تومن میدهید و مادر کلاس آموزشی به شما کسب در آمد قانونی به روش کلیک تبلیغات رو در سایت های معتبر ایرانی و خارجی رو آموزش میدیم هرچه بیشتر کلیک کنید در آمد بیشتری دارید آیااین کارو انجام بدم یانه؟ اگه این کار رو نکنم چه روشی رو پیشنهاد میدید؟ چون به پولش خیلی نیاز دارم.مرسی زودتر جواب بدید ممنون میشم

    1. با سلام و احترام
      صرف نظر از قانونی بودن یا نبودن، درآمد کلیکی به هیچ عنوان درآمد پایدار، با ثبات و قابل اطمینانی نیست، هرگز وقت ارزشمندتان را در این سایت ها هدر ندهید، برای درآمد اینترنتی بهتر است به استفاده از مهارت خودتان در سایت های فریلنسر تکیه کنید یا اینکه یک کسب و کار پایدار اینترنتی برای خودتان ایجاد کنید.

      موفق باشید

  28. سلام .من یک مترجم هستم. میخواستم ببینم ایا سایتی هست که از طریق ان به من مقاله یا تحقیق به زبان انگلیسی بدن و من ترجمه کنم و به جاش به من پول بدن.
    ….با تشکر از سایت خوبتون

  29. با سلام و خسته نباشید از سایت و مطالب خوبتون
    من مدتهاست که به دنبال کسب و کار از طریق اینترنت می گردم ولی هنوز اون طوری که مورد نظرم هست موفق نشدم. توانایی های زیادی دارم، از جمله مدرک زبان. برای چند سایت هم ترجمه های متعددی انجام داده ام. سایت هایی که به قول شما فریلنسر هستند. ولی اکثرا پورسانت فوق العاده بالایی دریافت می کنند که واقعا در حق من مترجم ستم است.
    یکی از این سایت ها مثل سایت ترنس نت، اول از همه ده هزار تومان برای یک آزمون ورودی دریافت میکنه و بعد از سه ساعت آزمون، استخدام می شیم. هفته ای یک بار باید حتما یک ترجمه تحویل بدیم. از نظر نظم خوبه، ولی در مورد پورسانت هیچ صحبتی نمی کنند. تا این که خودم متوجه شدم با مبلغی که از مشتری می گیرن تا مبلغی که تحویل من داده میشه، ۵۵ درصد برای خود سایت برداشته میشه!
    یا سایت هایی مثل پونیشا، مبالغ پیشنهادی برای ترجمه واقعا مضحک و خنده دارند. از اون جایی هم که به صورت مناقصه ای برگزار میشه و تعداد خیلی زیادی پیشنهاد می دن، امکان گرفتن پروژه ی خوب با مبلغ منصفانه تقریبا صفر هست.
    توانایی های دیگه ام، نویسندگی و وبلاگ نویسی هست که هنوز برای اون راهی پیدا نکردم.
    کارهای دستی زیادی هم بلدم درست کنم و خیلی هم درست کردم، ولی با توجه به سایزشون، حس می کنم مبلغ خوبی براشون پرداخت نمیشه یا اینکه تمام هزینه برای پست یا ارسال باید صرف بشه.
    ممنون میشم راهنمایی ام کنید و اگر سایت منصفی برای ترجمه سراغ دارید در اختیار من قرار بدید.

    1. سرکار خانم سعیده
      این کاملا طبیعی است که برخی از سرویس های آزادکاری پرداخت هایی به مراتب کمتر از قیمت عرف بازار داشته باشند چرا که بیشتر آنها در حالت مناقصه ای به جذب و واگذاری پروژه می پردازند، از طرف دیگر متاسفانه با آن سرعتی که نیازها و هزینه ها رشد می کند، درآمدها در بخش اجرایی رشد نمی کند، پیشنهاد من این است که خودتان یک کسب و کار مستقل راه اندازی کنید. اصول آن را مطالعه کرده و به تدریج آن را توسعه دهید.
      موفق باشید

  30. سلام ..من ۱۶ سالمه چند بارم در زمینه بیت کوین و… فعالیت داشتم ولی موفق نبودم …. من طراحیم خیلی خوبه .طراحی خانه و….. میخواستم بدونم سایتی هست برا این کار.

    1. سلام محمد عزیز
      تا زمانی که در مورد بازارهای مالی و سای های مشابه اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد نمی کنم در آن به فعالیت بپردازید. علاوه بر این که این بازارها بسیار پرحاشیه هم هستند.
      در مورد طراحی خانه.. به درستی متوجه منظور شما نشدم ؟
      منظورتون طراحی معماری است یا طراحی لوازم دست ساز خانگی؟

  31. سلام
    من مهندس معماری هستم و متاسفانه کاری با درآمد خوب در رشته خودم پیدا نکرده ام و از طرفی هم برای ادامه تحصیلم به پول احتیاج دارم.
    مدتی در نتورک مارکتینگ یا بازیابی شبکه ای مشغول بودم و البته کاملن علمی و با مطالعه. اما به دلایلی فهمیدم که این کار با روحیات و توانایی من سازگار نیست.
    در روزنامه عنوان تجارت الکترونیک را دیدم و سایت… اما نمیتوانم اعتماد کنم برای خرید کتاب ها در این وضعیت بی پولی. تا با سایت شما مواجه شدم که اثری از تبلیغات نبود و علمی به نظر میرسید.
    حالا پیشنهاد شما برای من چیست؟ این سایت که نام بردم معتبر است؟ و مطالبش با سایت شما مشترک است؟ اصلن رویای تجارت الکترونیک واقعیت دارد یا بروم پی همان رشته بی درآمد خودم؟؟
    کمکم کنید. دیدم تمام سوال ها را با حوصله جواب داده اید خیلی خوشم اومد.

    1. با سلام و درود
      بله می توانید قدرتمندانه روی تجارت الکترونیک حساب کنید و چشم انداز بلند مالی برای خودتان در نظر بگیرید. مشروط بر این که هدف مشخص و واضحی داشته باشید و بتوانید با صبر و شکیبای آن را پیگیری کنید. درخصوص سایت معرفی شده، جون این سایت یک سامان تخصصی معماری است امکان بررسی و ارائه نظر درباره فعالیت آن برای ما وجود ندارد

  32. سلام بر شما
    من مغازه خدمات کامپیوتری دارم , برای اوقات بی کاری یک درامد اینترنتی با حقوق حداقل یک میلیون میخواستم , میشه راهنمایی کنید

  33. علیرضا کنعانی هرندی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    اینجانب یک ترانه سرا هستم که مدتهاست که دنبال این هستم که بتونم ترانه هامو از طریق اینترنت به فروش بزارم اما تا بحال موفق نشدم میخواستم بدونم شما میتونید کمکم کنید ؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    با تشکر فراوان

    1. سلام علیرضا عزیز
      اگر مظورتون فروش ترانه هاتون هست، خوب باید توی این زمینه به یک چهره تبدیل بشید، یعنی حداقل یه تعداد از کارهاتون توسط ناشران و هنرمندان معروف چاپ و اجرا بشه. یک سایت تخصصی و یا یک وبلاگ خوب داشته باشید و برای شروع یک سری از کارهاتون را بگذارید، بعد با ناشران و هنرمندان در تماس باشید، در واقع آنها مشتری شما خواهند بود و ..

  34. سلام
    بنده توی سایت ….. ثبت نام کردم که اول نوشته بودن ک تمام اموزش ها رو میدیم و کار ساده ایه و این چیزا..ولی بعد ثبت نام متوجه شدم ک اصلا معلوم نیست برای چ کسی باید تبلیغ کنی!!!!درواقع خودم باید کارفرما رو پیدا کنم!!من الان کاملا گیجم و نمیدونم چطور باید کارمو شروع کنم..شما خودتون میتونید کمکم کنید یا کسی رو میشناسید ک بتونه بهم کمک کنه؟؟خیلی ممنون میشم اگه جواب رو برام ایمیل کنید

  35. سلام خسته نباشید من یکم به کامپیوتر وارد هسم و اوقات بیکاریمم زیاده منم مایلم درامد اینترنتی داشته باشم علایقم ببخشید نمیدونم مربوط اینجاس یا نه به حیونای خونگی طبیعت گل گیاه و جواهرات زیاده اما چیزی که برام خیلی مهمه اینکه این درامد حلال باشه لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید چجوری یه درامد حلال اینترنتی داشته باشم خاهش میکنم این حلال بودنه برام خیلی مهمه اگه مطمئن نیسید ببخشید پس جواب ندین..
    درهرحال خیلی ممنونم

  36. با سلام
    من اولین بار است که تصادفی به سایت شما برخوردم واقعا مطالب جالبی گذاشتید ممنونم یک سوال داشتم اینکه بنده سواد آنچنانی ندارم در حد اول دبیرستان و بسیار شدید نیاز به یک درآمد چون بیکار و متاهل هستم آیا من هم میتونم از طریق اینترنت درآمد داشته باشم؟ آخه چجوری.؟ حاضرم روزانه ۵ تا ۷ ساعت با اینترنت کار کنم که فقط ۵۰۰ هزار تومان درآمد کسب کنم فقط بخاطر زندگیم. کمکم کنید.
    البته تا حدودی از اینترنت سر در میارم
    ممنون میشم. بازم تشکر

  37. با سلام.
    من فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر هستم ولی متاسفانه موفق نشدم کاری متناسب با رشته م پیدا کنم، تا اینکه با سایت شما آشنا شدم ولی هیچ اطلاعاتی راجع به درآمد اینترنتی ندارم لطفا راهنماییم کنید…

  38. سلام
    من مربی ورزشهای رزمی هستم درکار دکو اسیون وکابینت نیز مهارت دارم در زبان انگلیسی درحد درک مطلب آشنایی دارم …درحال حاضر درآمد مناسبی ندارم
    علاقمند وکنجکاو شدم ودرموردکسب درآمد اینترنتی دارم مطالعه میکنم …سایت شما رودیدم و خوشم اومد ازشما راهنمایی میخوام درصورت امکان
    باتشکر

  39. مطالبتون واقعا مفید بود و کلی نکات خوب ازش یاد گرفتم
    میخواستم بدونم ایا حتی ۵۰۰ هزار تومن هم نمیشه از طریق مثلا اون بخش ک میگه کلبک کنید،ب ازای هر کلبک ۱۰ تومن میدیم،بعد زیر مجموعه معرفی کنید و …
    البته ب شرطی ک سایتی ک توش مشغول میشی واقعی باشه و کلاه بردار از ال در نیاد

    و اینکه خییییییییییییلی ممنون اگه ایمیلتون رو بم بدید
    اگه امکان داره برام ایمل بفرستید
    ی دنیا ممنون

    1. ناصر عزیز، از لطف شما ممنوم
      متاسفانه امکان پاسخگویی تک تک کامنت ها از طریق ایمیل امکان پذیر نیست
      اما در مورد سایت های کلیلی، این نوع کسب و کار از نظر ما نوعی کلاهبرداری موجه و قانونی است. منظور از سایت های کلیکی هم سرویس هایی هستد که کاربر پس از عضویت در آن باید روزانه و ماشین وار روی صدها بنر و لینک کلیلک کند تا بابت هر کلیک درآمدی به حساب او واریز شود..
      موفق باشید

  40. سلام
    دیدگاههای مطرح شده همگی شامل یک سری سوال و جواب هست که بعضا تکرار هم شده. پیشنهاد میکنم در جهت بازتر شدن موضوع برای مخاطبین و از جمله خودم، درباره کسانی که از این روشها برای کسب درامد استفاده کردن و دارای تجربیات عملی موفق یا ناموفق هستند، با ذکر دلایل مشخص، مطلب بزارین.به نظرم ترکیب خوبی از تجربه و پرسش حاصل خواهد شد.

  41. عبدالمجید مقاتلی

    با سلام خدمت شما واقعا ممنون که منو روشن کردین با در اختیار گذاشتن این اطلاعات خوبتون بخاطر اینکه من میخواستم شروع کنم حالا دیگه منصرف شدم هنوز هم ادمهای نیک با نیت صاف و خالص هستند من خودم چند تا ایده دارم که میخواهم کار کنم حالا هر کدومش که شد ۱گوهر تراشی۲مجسمه سازی۳تولید فیلتر هوا۴نصب دستگاه جمع اوری و تبدیل ضایعات خشک به گازووییل و کربن ایده های دیگری هم دارم که اگه دوستان خواستم معرفی میکنم ولی کسب و کار اینترنتی راه مطمینی نیست اگه هم باشه به قیمت از دست بعضی از چیزامون تموم میشه پس بهترین چیز این اینکه از مغز خودمون استفاده کنیم نه اینکه کارای اینترنتی نیست هست ولی راه داره راهشو باید خودت یاد بگیری از چیزی خدا بهمون داده استفاده کنیم همان مغز روزی ۱۰بار مغزتون تمرین بدین با فکر کردن مطمین باشین موفق میشین در حدی که در عرض چند دقیقه میتونین برای یک نفر کار افرینی بکنین اول ببینید چقدر میخواد سرمایه گذاری کنه من نزدیک به ۶ماه فکر کردم مغزم رو پرورش دادم الان به خیلی ها پیشنهاد کار کردن دادم بدون اینکه چیزی از انها بگیرم همیشه دنبال ایده ای جدید باشید پشت سر کسی حرکت نکنیم خودمون شروع کننده حرکت باشم اون موقع متوجه میشوید که مغز چه کارایی میتونه انجام بده ممنون اقای مدیر

  42. سلام..من بیکارم..در به در دنبال کار هستم..شما چه کاری را برای من در زمنیه درامدهای اینترنتی توصیه میکنید؟لیسانس مدیریت بازرگانی دارم..مدرک اصول بازار سرمایه از سازمان بورس هم دارم..مشاوره سرمایه گذاری هم هستم..تدریس تکنیکال بورس هم انجام میدم..از ورزش هم سررشته دارم..

  43. با سلام من لیسانس صنایع دستی دارم ومیخواستم یک درآمد اینترنتی داشته باشم ممنون میشم منو راهنمایی کنیدو اینکه آیا خرید پکیج های درآمد اینترنی و نصبشون روی سیستم میتونه باعث تبادل اطلاعات سیستم بشه؟ با سپاس

  44. بسیار مقاله مفیدی بود و البته واقعیت !
    امیدوارم کاربران استفاده کنند و به راحتی در دام تبلیغات مزحک این افراد نیفتن.
    متشکر

  45. سلام
    نمیشه این سایت های کلاهبردای به بهانه آموزش درآمد از اینترنت رو جمع کرد یا گزارششون داد ؟ یا همینجا اعلا کنیم تا ملت بدونن با چه انسان های گرگ صفتی طرفن
    متاسفانه من امروز از یکیشون خرید کردم و هیچ کدوم از چیزای که میخواستم تو پکیجشون نبود و از ۱۰۰ درصد چیزای که تو سایتشون تبلیغ کرده بودن فقط ۱۰ درصد بدردنخورش اومده بود الان که فکرشو میکنم به سادگی خودم خندم میگیره لامصب این بیکاری و بی پولی چه بلایی میتونه سر آدم بیاره

    1. سلام احسان عزیز
      بله متاسفانه کلاهبرداری به بهانه آموزش درآمد از اینترنت به شدت رواج پیدا کرده و بهترین راه بالابردن سطح آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار و آموزش های آن است. بهتر است قبل از خرید هرگونه محتوای آموزشی این مطلب را مطالعه فرمایید.
      http://www.netstart.ir/how3

  46. سلام
    من میخواستم در سایت هایی مثل ebay و alibaba کالا بفروشم آیا اطلاعاتی در این زمینه دارید ممنون میشوم
    همچنین در زمینه کار کردن با بانکهای اینترنتی مثل paypal و alipay

  47. با عرض سلام و تشکر از سایت خیلی خیلی مفیدتون
    راهنمایی ها و راهکارهاتون واقعا بجا و اثرگذار هستند.
    من تازگی ها با کسب درآمد به وسیله بیت کوین آشنا شدم. ولی دقیقا نمیدونم چه ابزارهایی لازمه برای شروع و اینکه چجوری میشه کار کرد و کسب درآمد نمود. و اینکه چقدر درآمد از بیت کوین واقعی و حتمیه. لطف می کنید راهنمایی بفرمایید..
    مچکرم

  48. به نام خداوند مهربان،
    جناب آقای لطفی، با تشکر از مطالب مفیدی که در سایت قرار داده اید. برای من که خیلی قابل استفاده بود. ان شاء الله که روز به روز موفق تر باشید.

  49. ممنون از شما

    ولی شما هم جسارتا زیادی اغراق کردین! واقعا بسته هایی هستن که به افراد کمک میکنن مثلا یکی هیچی از سایت های کسب درآمد کلا کسب درآمد از سریق اینترنت نمیدونه
    ! این بسته ها این سایت ها رو معرفی میکنن از جمله سایت های بازاریابی و همکاری در فروش و … که فرد با فعالیت دراونها و پیشرفت کارش میتونه به درآمد میلیونی برسه کلی هم مقاله مفید و مقاله توشون هست برای کسی که هیچی سرمایه و تخصصی نداره و میخواد کسب درآمد بکنه.

  50. با سلام و وقت بخیر
    نمیدونم چجوری بگم
    من واقعا مصمم هستم تا کسب درامد از اینترنت رو یاد بگیرم
    این دو تا پیج که تو کامنتاتون گفتید رو هم خوندم
    اما کاملا گیجم که چه کنم
    میشه لطفی کنید و دذ حقم بگید باید چجوری و از کجا شروع کنم؟
    من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش تحول از دانشگاه تهران رو دارم و فعلا شرایط کار رو ندارم و به این کار نیاز دارم
    خواااااااهش مسکنم جوابم رو بدید که از کجا شروع کنم
    بی صبرااااااااااااااااااااانه منتظرتونم

  51. سلام خسته نباشید.می خواستم بدونم سایت sanafa معتبر هست یا نه؟ .لطفا سایت هایی که دیگران در آن مشغول بودن رو معرفی کنید و برام از طریق ایمیل بفرستید ممنون میشم .مطلب تون هم عالی بود

  52. سلام ، می خواستم درباره صحت سایت …. بدونم.
    روش کارش این طورهست که شما باید از طریق کسی که درسایت عضو هست درسایت عضو شوید و سپس بعد از زیر مجموعه گیری و رسیدن درامد به۹۰ دلار درخواست چک میکنید واین چک باپست ایالتی برای شخص ارسال میشه ، همچنین ادعا میشه از۱۰ تا ۱۰۰۰۰۰دلار میشه کسب درآمد کرد.
    لطفا راهنماییکنید ایا این سایت صحت داردو قابل اعتماداست

  53. سلام. وقت بخیر. من فعلا شرایط کار در بیرون از منزل رو ندارم و علاقمند به کسب درامد از طریق اینترنت هستم البته اصلا علاقه ای به کسب درامد از طریق بازاریابی رو ندارم. بیشتر دوست دارم در قسمت اموزشی فعالیت کنم مثلا من می تونم نرم افزار wordرو اموزش بدم . لطف می کنید راهنماییم کنید که از چه طریقی می تونم تدریس اینترنتی داشته باشم؟ ممنونم

  54. سلام
    ممنون از مطالب خوبتون یه سئوال داشتم نمیدونم چقدر راجع به سایت …. اطلاع دارید می خواستم در مورد دوره ای که با مبلغ خیلی بالا تو این سایت هست بدونم؟
    با سپاس

  55. سلام و درود
    از مطالب مفیدتون تشکر و قدردانی میکنم. واقعا کار بزرگی انجام میدید که باعث میشه افرادی ساده و کم تجربه گول کلاهبرداران اینترنتی با تبلیغات گسترده و وعده های دروغین رو نخورند. سوالی داشتم از خدمتتون واون اینکه آیا واقعا از اینترنت میشه درآمد چند میلیونی در ماه کسب کرد؟ اگر میشه در چه زمینه هایی؟ آیا سایتی سراغ دارید که تکنیکهای بازاریابی الکترونیک رو بصورت جامع آموزش بده؟ سپاسگزارم

    1. سلام جواد عزیز
      از حسن توجه شما سپاسگزارم، بله امکان درآمد در سطوح و مبالغ بالا از اینترنت امکان پذیر است و هم افراد و سایت های زیادی در ایران این موفقیت را کسب کرده اند. این امر فقط ار طریق کارآفرینی میسر خواهد شد. برای آموزش ما یک منبع خاص را پیشنهاد نمی کنیم. شما باید به مجموعه ای از مهارت ها تسلط پیدا کنید که می توانید از بخش معرفی سایت های آموزشی دیدن کنید
      http://www.netstart.ir/category/training

  56. با سلام
    من سال ۸۹ با کسب درامد از راه کلیک اشنا شدم و در چند سایت ایرانی ثبت نام کردم ام چون دریافتی بسیار ناچیز بود بعد از چند روز فعالیت بی خیالش شدم تا اینکه دوباره پارسال تصمیم گرفتم اینبار جدی تر فعالیت کنم ابتدا با سایتهای خارجی شروع کردم و هر سایتی که معرفی شده بود در اون ثبت نام کردم و به کلیک کردن مشغول شدم و چون کافینت داشتم از صب تا شب کلیک می کردم سپس در سایتهای بیشتری ثبت نام کردم و همینطور دنبال سایت می گشتم و پیدا می کردم و این روند بدون وقفه ادامه داشت

    برای برداشت پول از سایت در چند بانک اینترنتی خارجی روسی و چینی و انگلیسی ثبت نام کردم اما در پی پال به دلیل حذف کاربران ایرانی و اینکه باید از ای پی خارجی ثبت نام کنی حوصله دردسر نداشتم و ثبت نام نکردم . خلاصه بعد از روزها متوجه شدم که درامد بسیار ناچیز است البته اول دقیق نمیدانستم بعد متوجه شدم مثلا یک دهم یک ثنت به ازای هر کلیک بعد از مدتی دیدم مثلا بعداز یک ماه تنها دو دلار میشود جمع کرد در سایتهای بیت کوین و ورتی پای هم فعالیت می کردم خلاصه دو ماهی فعالیت کردم نتیجه اینکه در هر سایت دو سه دلار درامد داشتم که یا به حد نصاب پرداخت نرسیده بود یا برخی نمی دادن یا برخی منطو به ارتقا اکانت کرده بودن یا بعضی از سایت ها غیر فعال شد یا بعضی از سایتها حسابم را بدون دلیل غیر فعال کردند کلا دو سه دلار بیشتر در حساب نرفت و در همین حدود هم در حساب بیت کوین رفت که برای تبدیل آن باید در ایران چنچ ثبت نمام کنی یا سایتهای دیگر که بعد از ثبت نام شماره ثبت می خوان که دادم روز بعد حسابم حذف شده بود به این دلیل که با شماره شما تماس گرفته شد و کسی جواب نداد چون اون موقع مغازه تعطیل بود.

    خلاصه بیخیال این چند دلار شدم . بعد اومدم تو سایتهای ایرانی ثبت نام کردن تقریبا تو همه سایتها. اینا هم بسیار ناچیز پول می دادن که دیدم بی خوده اما یکی از سایتها بدک نبود حدود پانزده هزارتومن کسب کردم و نصفشو دوباره به خرید زیر مجموعه اختصاص دادم و هشت هزار تومن هم به پارس پال یا جهان پی انتقال دادم بانکهایی که باید قبلش در اونها ثبت نام کرد. اما بعد مدتی کلا سایت از اینترنت ناپدید شد . اون هشت تومن هم وقتی درخواست دادم اسکن تصویر شناسنامه تصویر کارت ملی چند چیزه دیگه که الان یادم نیست خواستن که بی خیالش شدم. البته تو این مدت یک فاز دیگر را نیز پیگیری می کردم و اون ثبت نام در سایتهای خارجی که به ازای هر کلیک یا باز کردن ایمیل یک دلار ده دلار صد دلار و دویست دلار میدادن خلاصه تو ده پانزده سایت ثبت نام کردم وقتی حساب به ده یا بیست یا پنجاه هزار دلار میرسید قرار بود بدن و این عدد هم رسید و تا یکی دوماه بعد هم مستر طبق قوانین سایت کلیک کردم اما نمیدادن می گفتن باید ارتقا اکانت بدی یعنی چند صد دلار پول بدی که بهت پول بدن که معلوم بود اینا پول بده نیستن و بعد از ۴ ماه که هیچ واریزی انجام نگرفت دیگه ادامه ندادم خلاصه پرونده کلیک را برای همیشه بستم .

  57. با سلام
    ببخشید استاد سوالی داشتم من در سال۸۸ ایمیلی از شزکت یاهو دریافت کردم مبنی بر اینکه شما جز ۷نفر برنده قرعه کشی ماه ستپتامبر یاهو هستید مبلغ جایزه سیصد هزار دلار بود و چند تا رمز هم داشت و شماره تماس داده بود. اول یه خورده جدی گرفتمش اما بعضیا گفتن این ایمیلها الکی هستن و همیشه برا ما ارسال میشه که البته از اونوقت تا حالا دوباره برای من همچین ایمیلی ارسال نشده و قرار شد یک نفر پی گیری کنه که نکرد منم نسبت به این موضوع سرد شدم و بیخیالش شدم اما همیشه تو ذهنم این سوال بود که ایا این ایمیل واقعی بود یا نبود چون اون موقع به اینکه شرکت یاهو شرکت عظیم و معتبریه توجه نداشتم و اینکه یاهو فرستاده نه یک شخص حقیقی هم توجه نداشتم.

  58. سلام خدمت شما.خواستم بدونم پکیج اموزشی کسب درامد …… که خیلی راجبش تبلیغ شده چجوریه؟ایا شما اطلاع دارید خوبه یا کلاهبرداریه؟خواهش میکنم اگه اطلاع داری راهنمایی کنید. به شدت به کار در خانه و درامد حداقل۵۰۰تومان در ماه احتیاج دارم

  59. سلام ممنون می شم منو در مورد سایت های فریلنسر ، برون سپاری و دور کاری، استخدام و کاریابی راهنمایی کنید۱-سایت های معتبر رو معرفی کنید۲-در مورد این سایت ها مطلب بزارید
    با تشکر

  60. با سلام وخسته نباشید.. ممنون که با حوصله به سوالات پاسخ می دهید.. سوالی که از خدمتتون داشتم اینکه همسر من در کار ساخت و ساز سرویس طلا می باشدو کارگاه دارند سرویس هایی که به بازار عمده تحویل می دهند سود آن را به صورت چک تحویل می گیرند و برای دریافت طلا ی خود باید با احتیاط بر خود کنند ما می خواستیم این سرویس ها را خود به صورت مستقیم به مشتری تحویل دهیم که هم به نفع مشتری می باشد با قیمت ارزانتر و هم به نفع ما می باشد که در قبال تحویل جنس پول خود را به صورت نقد و بدون ریسک دریافت کنیم
    البته می خواستیم این کار به صورت اینترنتی به مشتری معرفی کنیم اما نمی دانیم به چه صورت… ممنون می شوم راهنمایی کنید

    1. سلام ارنیکا
      شما میتونین یک وب سایت داشته باشین که قابلیت داشتن درگاه بانک رو داشته باشه بعد کاراتونو با عکس و مشخصات داخل اون قرار بدین و مشتری ها خرید اینترنتی انجام بدن و با پیک مورد اعتمادتون محصول رو ارسال کنید..

    1. سلام
      ما به هیچ وجه فعالیت در سایتهایی که بابت کلیک و دیدن تبلیغ به کاربرن وعده پرداخت می دهند را تایید نمی کنیم
      این فعالیت ماشین وارهیچ آینده مالی و کاری به همراه نخواهد داشت چه سایت ایرانی و چه خارجی

  61. علی اقا این سایت عالیه.می دونم چقدر وقت میزاری واسش.
    اما باید بگم عالیه و مطمینه
    خصوصا اینکه مطالبش رو خودت می نویسی وکپی پیست نیست
    عالیه و ادامه بده

  62. بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید
    لطفا یک راهی برای درآمد از اینترنت بفرمایید که زودبازده باشه

    1. از سبک نوشته شما برمیاد که میتونید با روضه خوانی کسب و کار غیراینترنتی راه بندازید. شاید هم بتونید از روضه‌هاتون فیلم بگیرید بذارید تو سایتهایی که براساس تماشا یا دانلود پول میدن. کم میدن ولی قطره قطره جمع گردد.

  63. سایت تفریحی کمپین

    سلام ممنون از مطلب مفیدتون
    میخاستم بخرم
    ولی قبلش یه سرچ کردم و مطلب شما رو خوندم
    حیف ۱۰ تومن که بدیم این بسته ها رو بخریم
    ممنون

  64. با سلام، کاردان کامپیوتر هستم وبلاگ دارم به وبلاگ نویسی هم تسلط دارم در شبکه های اجتماعی هم عضو هستم روزانه چند ساعتی هم با وب می گذرونم راهنمایی بفرمایید چگونه کسب درآمد کنم. سپاس.

  65. سلام.
    من دنبال یک کار و فعالیت پایدار در نت هستم. از کجا شروع کنم؟ مواردی ازین فعالیتهای پایدارو میشه مثال بزنید؟

      1. سلام من کتابی در مورد جرثقیل نوشتم ومیخواستم یه وب سایت راه اندازی کنم تا فروش اینترنتی داشته باشم
        ممنون اگه راهنمایی کنید.

  66. سلام مطالبتون جالب بود من نویسندگی میکنم و دنبال راهی هستم تا از این راه تو اینترنت کسب درامد کنم اما هنوز به جایی نرسیدم میخواستم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون

  67. سلام
    خسته نباشید یه راهنمایی می خواستم
    من ۳۸۰ تا زیر مجموعه دارم تو سایتی فعالیت داشتم که شنیدم سایت کلاهبرداره
    می خوام بدونم با این زیر مجموعه هام کجا می تونم مشغول باشم تو کدوم سایت که در آمد عالی داشته باشم
    تشکر

    1. سلام شرکت باد ران گستران در زمینه بازاریابی شرکت خوبی است بااین تعداد زیرمجموعه به راحتی می توانی در این کار رشد کنی البته تمام جوانب این کارها رابسنج

  68. سلام خسته نباشید من مطالعه زیادی در مورد کسب کار اینترنتی کردم ولی موندم به کدومشون اعتماد کنم کدومشون درامد زاهست میخواهم در وقت بیکاری کسب درامد کنم و هم به فرزندانم یاد بدم که از اینتر نت کسب درامد کنند. متشکر

  69. سلام یه سایت کلیکی با تبلیغات بنری معتبر اگه واقعا وجود داره رو به من معرفی کنین ممنون میشم
    طبق اون تحقیقاتی که من کردم متوجه شدم سایت های کلیکی همش الکی و کلاهبرداریه اما میخوام بدونم واقعا یه سایت کلیکی معتبری وجود نداره آیا؟؟
    پس کسب و کار اینترنتی این وسط چیه؟؟

    1. سلام
      نمیشه گفت که یه همچین چیزی وجود نداره ولی اون سایتهایی ک کلاه برداری نمیکنن در ازای هر کلیک یه پول ناچیز پرداخت میکنن که ب نظر من ارزش وقت گذاشتن رو نداره. شایدم خرج و دخلت یکی شد اصلا

  70. سلام خسته نباشید من بییکار هستم وبه درامد از طریق انترنت علاقه مندم ولی نمیدونم قدم اولو از کجا بردارم میشه راهنماییم کنین ممنونم.

  71. دوستان گرامی، کسب درآمد از اینترنت نیاز به صرف زمان، کسب تجربه و دانش، صرف هزینه و انرژی داره.
    هرکس میخواد محصولی به شما بفروشه و میگه که از ۱۵ روز یا ۱ ماه بعدش روزانه ۳۰۰ هزارتومان درآمد کسب میکنید بدونید داره دروغ میگه.
    متاسفانه فروشندگان این بسته ها از غفلت افراد سوءاستفاده میکنند و با گذاشتن تبلیغ در سایتهای بزرگ، افراد زیادی رو سرکیسه می نمایند

  72. سلام
    نظر شما در مورد پکیج درامد واقعی مـ….. یه ؟
    قیمتش ۸۵ هزار تومانه وچون تا حالا خیلی برای این گونه پکیجها هزینه کردم نمیخوام دوباره گول بخورم.
    ولی ادعا میکنه در امد روزانه ۲۰۰هزار تا ۱میلیون در روزهای اول بدون داشتن تخصص وتا ماهانه ۵۰ میلین درآمد رو میتونید با ۴تا۶ ساعت کار با اینترنت داشته باشید.

    1. میثم جان برا کسب درامد از اینترنت نمی خواد پکیج بخری. همه آموزشها بطور رایگان تو اینترنت هست.

      فقط اینو یادت نره . لازمه درآمد تو هر کاری حالا این کار میخواد پزشکی باشه یا جوشکاری یا میوه فروش یا اینترنتی ، اینه که آلوده کار بشی . یعنی همه فکر و ذکرت بشه اون کار ، زمین بخوری تا بلند شی .ضرر کنی تا تجربه شه برات.
      بعد تو یه بازه بلند مدت مثلا دو ساله میتونی درامد بدردبخوری داشته باشی. اینم بگم که اگه میخوای تو اینترنت درآمد کسب کنی باس سرمایه بریزی . اگه سرمایه نمیخوای بریزی باس روزی ده پونزده ساعت وقت بذاری برا چندرغاز که بعد همین چندر غازو سرمایه کنی

  73. سلام . مرسی از راهنماییتون . من از این سایت بسته خریدم : (..لینک سایت حذف شد..)
    واسه شروع کار اینترنتی به نظر من خیلی خوب بود اموزش هاش و شاید حتی بیشتر از واسه شروع و یه خورده حرفه ای تر که من خودم زیاد نتونستم راه بیافتم با اونا ولی خوب بود.

    1. واقعا که عجب!!
      شما یک بسته اینترنتی خریدید که خیلی خوب بود اما نتونستید ازش استفاده کنید! پس از کجا فهمیدید که خوب بوده وقتی نتوستید ازش استفاده کنید؟ ملاک خوب بودنتون بسته بندی اون بود یا درآمدی که ازش داشتید؟؟ تازه انتظار هم داشته لینکش حذف نشه

  74. با سلام و خسته نباشید . میخواستم بدونم درآمد از طریق گوگل ادسنس چقدره ؟ تو این سایتا خیلی تبلیغش رو میکنن . تو یه جایی خوندم که نوشته بود اگه سایتتون روزی ۱۰۰۰۰بازدید داشته باشه حداقل ۱۰ دلار گیرتون میاد این به نظرتون خیلی کم نیست . این همه بازدید کننده تازه ده دلار میدن .
    ادمین عزیز به نظرتون کار با ادسنس ارزش داره . ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام حمید عزیز
      در سایر پیامهای نت استارت این سوال به دفعات پرسیده شده. ببنید ما در نت استارت مبنای درآمدزایی را بر اساس کارآفرینی اینترنتی و همینطور مهارت قرار می دهیم. نبابراین از این گونه خدمات هیچ اطلاعی نداشته و نت استارت هیچ نوع اطلاعاتی در این مورد منتشر نخواهد کرد
      موفق باشید

  75. با سلام خدمت دوستان عزیزی که به دنبال کار اینترنتی هستند. سایت هایی که معرفی میکنم دارای دوقسمت مجری و کارفرما هست.
    این دو سایتی که معرفی میکنم برای علاقه مندان به تایپ و کارهای تحقیقی یا ترجمه می باشد… [این پیام توسط مدیر سایت ویرایش شده است]…

  76. با سلام مطالب خوبی داشتید استفاده کردیم ممنون
    من یه سایتی رو معرفی میکنم که خودم ازش درآمد دارم
    [.. این مطلب توسط مدیر ویرایش شده است.. ]

      1. سلام اقای لطفی من تازه شروع به کار کردم میشه نام سایت هایی کسب در امد رو برام بفرستین .. به من کمک کنید نیاز خیلی نیاز دارم ممنونم

        1. سلام محمد
          در بخش‌های مختلف نت‌استارت سایت‌های معتبر در دسته‌بندی‌های مشخص، معرفی شده‌اند،
          لطفا با دقت و صرف وقت جستجو کنید تا نسبت به تخصص، هدف و مهارت خودتان بستر مناسب را پیدا کنید.
          در هر مرحله می‌توانید با درج نظر از تجربیات سایر کاربران استفاده نمایید.

  77. با سلام . بهترین جا برای کسب در امد سایت آپارات هستش که همه میشناسن . سرویس اشتراک ویدیو ب تازگی ب کاربران برتر ( کسایی ک ویدیو زیاد بفرستن) به تعداد امار بازدید پول میده هر بازدید ۵ ریال من اونجا روزی ۳۵ هزار بازدید دارم روزی میشه ۱۷ هزار تومن . تو تابستون بازدید زیاد میشه و روزی ۵۰ هزار تومن میشه از سایت اپارات درامد کسب کرد:) با تشکر

  78. سلام
    از ادمین عزیز میخام که یک سایت یا چیزی بهم معرفی کنند برای کسب درامد
    تازه کار هستم ممنون میشم کمکم کنید
    ادمین جان لطفا یک روش ساده و عملی بهم معرفی کن
    با تشکر

  79. دوستان گرامی، کسب درآمد از اینترنت نیاز به صرف زمان، کسب تجربه و دانش، صرف هزینه و انرژی داره.
    هرکس میخواد محصولی به شما بفروشه و میگه که از ۱۵ روز یا ۱ ماه بعدش روزانه ۳۰۰ هزارتومان درآمد کسب میکنید بدونید داره دروغ میگه.
    متاسفانه فروشندگان این بسته ها از غفلت افراد سوءاستفاده میکنند و با گذاشتن تبلیغ در سایتهای بزرگ، افراد زیادی را گول میزنند.
    سایت خوب و روشنگری دارید جناب مدیر
    پیروز باشید

  80. سلام من از اینترنت وکسب وکار اینترنتی سر در نمیارم وسوالم در مورد کارهای داخل منزل مثل بسته بندی وکاغذ برش زده هستش ایا میتونم به این کارافرین اعتماد کنم خواهش میکنم جوابمو بدین

  81. سلام من سپهرم احمدیان پور باورصاد مخلص و خاک زیر پای تمام کاربران و دنبال کنندگان از جمله ادمین جان من ۲۲ سالمه ساکن شهرستان مسجد سلیمان رشته ام معماری دیپلم دارم اما به هر دری میزنم کار برام پیدا نمیشه / در این خصوص ادمین جان محترمه من حاضرم در سایت تون فعالیت رسمی خودم رو شروع کنم اگر شما مایل باشید ادمین جان
    ۱۰۰ % تضمینی در داخل سایت های دیگر اگر با من همکاری کنید یا پیشنهاد سایتی را به من بگویید من در خدمت تونم هستم مخلص اعضای محترمه هم هستم لطفا مشکل من حل کنید من ماهیانه فقط ۱/۵۰۰ میلیون و پانصد هم از سایت تون در بیارم باز هم شکر با هم توافق میکنیم ادمین جان منتظر پاسخ تون هستم بزرگوار

    1. سلام سپهر عزیز
      نت‌استارت یک سامانه معرفی کننده بسترهای معتبر درآمدزایی و کسب‌وکار در اینترنت است. بنابراین شما باید با استفاده از امکانات و سایت‌های معرفی شده در نت‌استارت به درآمد اینترنتی برسید.

  82. سلام. واقعا دلم خونه. با هزارامید و آرزو از دانشگاه دولتی مدرک گرفتم. با هزار خون دل تونستم وارد دانشگاه بشم ولی الان که فارغ التحصیل شدم دریغ از کار با حقوق مناسب. الحق که اغنیا از خوردن حق زیردست هاشون پولدار شدن. خدایا خودت به داد ماهایی برس که جز تو هیچ پشت و پناهی نداریم.

  83. سلام وممنون ازشمالطفانظرتون رودرمورد سایتای پیش بینی ورزشی مثل فوتبال والیبال بگید که میشه روش حساب کرد؟ایرانی مثل هوادار وین نود بت بال که فارسیه وپول جایزه روبلافاصله میریزن بدون قرعه کشی وباجواب درست وهمچنین خارجیا که پولوبلافاصله به بانکای بین المللی مثل پرفکت مانی وغیره میریزن وبه یه حداقلی که رسید به حساب بانکیت میریزن مرسی

  84. سلام.من خیلی وقته که تواینترنت سرچ میکنم تا بفهمم برای کسب درآمد اینترنتی ار کجا شروع کنم .اما یا هزینه های میلیونی از آدم میخوان یا اینکه درست راهنمایی نمیکنن.
    من بطور اتفاقی صفحه شمارو دیدم
    کسایی که مثلا تو سایتشون فقط مطلب میذارن وفروش محصول ندارن.چطوری کسب درآمد میکنن.مثل آموزش آشپزی یا …
    البته من برای فروش محصولاتم میخوام سایت درست کنم ولی از کجا شروع کنم نمیدونم!!!:(

      1. سلام خسته نباشید
        من بدلیل مشکلات مالی همسرم به دنبال کسب در آمد از اینترنت هستم اما سرمایه ای ندارم می خواستم بدونم حتما باید سرمایه زیادی داشته باشم یا نه در ضمن من اطلاعات زیادی از سایت های در آمد زا ندارم می خواستم لطف کنید و منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما

        1. درود بر شما خانم الهه

          برای درآمد از اینترنت دو راه کلی وجود دارد، اول استفاده از تخصص و مهارت. دوم راه‌اندازی کسب‌وکار. راه اول سریع، زودبازده و کم خطر هست اما درآمد نامحدود ندارد. راه دوم دیربازده، خطرپذیر، نیازمندسرمایه و بدون سقف و محدودیت درآمدی است. با توجه به شرایط شما پیشنهاد من راه اول است. در منوی اول سایت، سامانه های آزدکاری، فروش فایل، کار در منزل و .. معرفی شده‌اند که همگی بر پایه مهارت و تخصص هستند. فراموش نکنید تمام راههای پیشنهادی که خارج از این دو مقوله هست کسب‌وکار کاذب تلقی می‌شود.

          موفق باشید.

          1. ممنون از پاسخ شماسوال دیگه ای هم داشتم آیا من بعنوان ی تایپیست می تونم تواینترنت کارکنم؟

  85. سلام ببخشیدمتوجه منظور من نشدید سایتای ورزشی هستن که کارشون اینه که همه مسابقات ورزشی مثل فوتبال وبقیه رومیزارن تویبعدمابایدعضوبشیم وحساب خودمونوشارژکنیم که حداقلش هزارتومنه وشروع به پیش بینی کنیم وبا بردن جایزه هاش که مثلا باراول ۱۰۰۰تومن بزاریم باضریبش که بیشترازیک ونیم هست پول دربیاریم وواریزکنیم به کارت بانکی امروزازیکی ازسایتا به کارتم ۴۰هزارتومن واریزکردن ایرانی بود سایتای خارجی هم هست

    1. جواد فکر کنم این پول بی زحمت به دهنت مزه کرده!!، داداش این سایتها از ۱۰ یا ۱۰۰ هزار نفر یه مبلغ کمی میگرند به یه چندتایی تو قرعه کشی یه چیزی میدند. بقیه اش می خورند و یه آب هم روش. یکی هم مثل جنابعالی ذوق زده داره دنبال یه بزرگترش می گرده !! بگرد تو گوگل هست اما نت استارت واسه این کارها نیست اگه این بحث را ادامه بدی تمام کامنت هات اسپم میشه. نت استارت با این مدل پول درآوردن ها اصلا جور نیست اینجا همه دنبال کارآفرینی و کار اصولی هستند شرط بندی و قمار شاخ و دم نداره اینم یه مدلشه

      1. من اودم ازشمانظرتون رودرمورد این سایتا بدونم چون اینم اینترنتیه ازنطرشما همکاری درفروش وتبلیغات اینترنتی کجاش کارآفرینیه باید یه کاری باشه دنیای واقعی اجرابشه وچندنفرروهم مشغول کارکنی که بشه کارآفرینی توی شبکه سه وبرنامه نود وشبکه ورزش هم پیش بینی میزارن وبه برنده چندصدهزارتومن میدن اینم مثل اونه من که کاری باشماندارم فکرکردم اطلاعات داری خدافظ

        1. اقای محترم من کارمند بانک هستم ولیسانس دارم بعدشم کارآفرینی اینه که کسی اومداینجابتونی جذبش کنی وراهنماییش کنی بااحترام وراه های دیگه کسب درآمدو بهش بگی نه اینکه توهین وتهدید به اسپم کنی من شبا که فوتبال میبینم این کاروبه خاطرجذابیت وسرگرمی وهیجانش انجام میدم حالا یه کاری کن دیگه سایتتونبینم یادت نره خدافظ

    2. سلام جواد و شاهین عزیز

      ممنون میشم متانت در کامنت‌ها و اظهار نظرها رعایت شود. نت‌استارت به مباحث مربوط به درآمدزایی و کسب‌وکارهای اینترنتی می‌پردازد که برخی در حوزه کارآفرینی و برخی دیگر مهارتی هستند. قرعه‌کشی سایت‌های ورزشی و خصوصا فوتبال یک فعالیت رسانه‌ای محسوب می‌شود و البته مثل خود فوتبال پرحاشیه است. تقریبا تمام رسانه‌های جهان به این کار می‌پردازند. بین مبلغ دریافتی رسانه، تعداد اعضاء و میزان پرداختی به برندگان هم نسبت منطقی وجود دارد که نه فقط در در قرعه‌کشی فوتبال بلکه در تمام انواع قرعه‌کشی‌های تجاری قابل محاسبه و ارزیابی است. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر در این مورد به رسانه‌های تخصصی ورزش و انجمن‌های فوتبال مراجعه کنید.

      موفق باشید

    3. جواد جان متاسفانه لحن صحبت شاهین در پاسخ شما مناسب نبوده، منظور کلا این هست که همان برنامه نود یا هر سایت دیگه چه ایرانی و چه خارجی فقط بر حسب شانش ممکنه به یک نفر پاداشی را بده، شبیه به همین موردی که خودتون تجربه کردید و برنده شدید. اگر بانکی هستید پس کاملا اطلاع دارید که بین اندوخته، سودآوری و پرداخت باید یک منطق اقتصادی وجود داشته باشد تا یک جریان ثابت شکل بگیرد. در کسب و کار حالا چه از مدل کارآفرینی و چه ا ز مدل مهارتی شانش و سرگرمی جایگاه چندانی ندارد و همه به دنبال یک جریان پایدار درآمدی هستند.

  86. سلام.این کامنتا آدمو کلا ناامید میکنه!هر چنددر فضای مجازی و کسب وکار نت هم گمان نکنم خبری باشه! از افراد موفق درفضای مجازی هم ممکنه مطالبی بذارید؟

    1. دوست عزیز چرا ناامید بشید،من خودم بعداز یکسال کارتو سایتهای کلیکی، کارو گسترش دادم و با کمک از باتجربه های این کارها تونستم سایت راه اندازی کنم و اشکالاتی که آنهابود را برطرف کنیم و الان هم چندین ماه که فعالیم و بازم درحال توسعه دادنش هستیم،شماهم اگر واقعا هدفمند هستیدباکمال میل سعی میکنم راهنمایی کنم،ولی اینو بدونید که بدون هزینه کردن هیچ کسب و کاری شدنی نیست.

      1. با سلام و خسته نباشید…
        مهندس نرم افزار هستم و جویای کار . اگه کسب و کار اینترنتی (کلیکی) رو کمکمون کنید ممنون میشم..خدا از بزرگی کمتون نکنه… با تشکر

    2. سلام دوس عزیز …
      ببخشید ولی اگر یه خورده منطقی تر فکر کنیم می بینیم که خیلی هم خوب میشه از اینترنت کسب درآمد کرد بیشتر از آنچه فکرشو هم بکنید من خودم مهندس نرم افزار هستم از ارومیه یه ساله تو کار بورس هستم اونم اینترنتی خیلی خیلی هم راضی ام… البته باید قدم به قدم جلو بری با سرمایه خیلی ناچیز ۱۲۰هزار تومانی … ریسک داره ولی خیلی جذابه … پس خواهشا دیدگاهت رو نسبت به کسب و کار اینترنتی عوض کن …
      موفق باشین

  87. سلام دوستای گلم
    من تازه میخام از طریق اینترنت درامد زایی کنم
    و اولین کارم طراحی یه وب سایت میخام باشه.اگه کسی میتونه راهنماییم کنه بصورت خصوصی ممنون میشم…

  88. سلام .من لیسانس معماری دارم و گرافیک هم کار میکنم.و با نرم افزارهای اتوکد دو بعدی و سه بعدی.فتوشاپ.کارل دراو.ایلاستریتور.اسکچاب.راینو.لومیون.تری دی مکس اشناییت دارم وکار میکنم.ولی دنبال درامد بیشترم از طریق اینترنت.چطور باید شروع کنم اقای لطفی و چگونه؟؟

  89. واقعا مطالب جالب و مفیدی بود.من خودم تا پیش دانشگاهی در رشته گرافیک کامپیوتر خوندم,به نظر شما چه شغلی برام مناسب تره؟

      1. سلام . اگه یادتون باشه ۵شنبه گذشته براتون ایمیلی زدم و درباره ایده ای که داشتم صحبت کردم . شما بنده رو به یک صفحه راهنمایی کردین که درخواستم رو اونجا ثبت کنم . ولی من لینک یا فیلدی ندیدم که درخواستم رو براتون ارسال کنم . لطفا راهنمایی کنید .

        1. سلام ناصر عزیز
          امکان پاسخگویی به تک تک سوالات از طریق ایمیل امکان پذیر نیست، چرا که تعداد ایمیلهای دریافنی نسبتا زیاد است. می توانید درخوست مشاوره خودتان را از همان صفحه ثبت کرده و یا سوالات خودتان را در بخش نظرات مرتبط با همان سایت یا برنامه، مطرح کنید تا سایر دوستان هم بتوانند تجربیات خودشان را در اختیار شما قرار دهند.
          شاد و پیروز باشید.

          1. سلام . بنده هدفم از طرح این مسئله این بود که جنابعالی منبع مورد اطمینانی ( که شاید هم خودتون و سایت خوبتون باشه ) رو به من معرفی کنید تا ببینم ایده ای که دارم اصلا قابل اجرا و پیاده سازی هست یا نه . تا در مراحل بعد از تجربیات عزیزان استفاده کنم .

          2. سلام .

            آقای لطفی میشه مطلبی در مورد روش موفقیت توی بحث مشارکت در فروش شبکه ای بهمون معرفی کنید ؟

  90. سلام . من علاقه خیلی زیادی به کار ترجمه و نظر دادن در مورد کالاها به خصوص فیلم ها دارم دوست دارم بدونم اگه بخوای اینترنتی ترجمه داشته باشی یا اگه بخوای یه فیلمی و ببینی و در موردش نظر بدی و درامد کسب کنی باید چیکار کنی چون شنیدم یکی از راه های درامد اینترنتی نظر دادن در مورد کالا و پر کردن فرمه لطفا ادرس شرکت هایی رو که می خوان براشون تبلیغ کنی یا فرم نظرسنجی پر کنی و در مورد محصولشون نظر بدی وبرام ایمیل کنین ممنون میشم . در ضمن برای ترجمه اینترنتی هم خودم به اینترنت مراجعه کردم که متاسفانه اسکن شناسنامه و عکس می خواستن که انصراف دادم چون ترسیدم کلاهبرداری باشه اخه اونا که قرار نیست ما رو بیمه کنن پس اسکن شناسنامه ما رو واسه چی می خوان ممنون میشم اگه سایتهایی رو برای ترجمه بهم معرفی کنین که اصلا اطلاعات شخصی از ادم نخواد فقط یه ایمیل بخواد که باهاش فرم مقاله رو برامون ارسال کنه و ما بعد از ترجمه به همون ادرس براش سند کنیم و مبلغ رو ام بهمون زنگ بزنه بگه چه جوری بهمون پرداخت می کنه ولی اگه شماره حساب می خواد برای واریز اونم مشکلی نیست ولی فقط شماره حساب و ایمیل بخواد دیگه اسکن شناسنامه و عکس از ادم نخواد که افرادی مثل منم جرات کنن از دانششون استفاده کنن و با ترجمه پول به دست بیارن ممنون

    1. درود بر شما سمیه خانم
      در خصوص ترجمه پشنهاد می‌کنم از سامانه‌های آزادکاری استفاده کنید. مثلا پارسکدرز، پونیشا یا پرشین‌فریلنسر… معمولا سایت‌های درآمدزا سعی در احراز هویت کاربران دارند اما در خصوص علت درخواست اسکن مداک اطلاعات دقیقی ندارم. احتیاط و عدم ارسال مدارک کار معقول و منطقی است. می‌توانید در بخش نظرات همان سایت علت درخواست تصویر مدارک را مطرح کنید تا دلیل آن را بیان کنند. در ایران سایت یا سامانه‌ای را نمی‌شناسم که بابت نقد فیلم به کاربران هزینه‌ای پرداخت کند اما برنامه‌هایی مثل نظربازار ، بپرسیم یا نت‌رآی به کاربرانی که در نظرسنجی ها یا تحقیقات بازار شرکت می‌کنند پرداخت وجه دارند.
      موفق باشید

    2. سلام
      سایت ترجمه رایان فراسو میتونید بعد از آزمون مترجمی که براتون میفرستن و قبولی شروع به کار کنید من خودم مترجم رایان فراسو هستم البته کنار گذاشتم چون خیلی واریز مبلغشون کم بود هم سریع ترجمه رو میخواستن و هم خیلی هزینه پایینی میدادن اما فقط شماره حساب و ایمیل و یه شماره موبایل لازم بود

  91. سلام آقای لطفی … بازم منم 🙂

    سوالم اینه که کسی مث من که میخواد کاری رو شروع کنه از کجا باید استارت بزنه ؟ یعنی مراحل کار رو ازتون میخوام به ترتیب بهشون اشاره بفرمایید . مثلا امکان و اعتبارسنجی طرح ، MVP ، طراحی سایت ، دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و … رو به چه ترتیبی باید انجام داد ؟
    مرسی از وقتی که برام میذارید .

    1. سلام.
      اجازه می‌خواهم به جای آقای لطفی من این بار پاسخگوی شما باشم. ناصر عزیز راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش فتوشاپ یا زبان انگلیسی نیست که به دنبال گام های آن باشیم. اگر کسی هم ادعا می کند که آموزش گام به گام یا مرحله به مرحله یک کسب و کار را آماده کرده و در اختیار دارد، هدفی جز فروش محصول خودش یا سرکیسه کردن شما را ندارد. (که الحق هم باید گفت برخی خوب ملت را دارند با این روش سرکیسه می کنند..) شما تا کنون جایی دیده اید که کسی آموزش مرحله به مرحله تاجر شدن یا کاسب شدن بفروشد یا اصلا کسی را دیده اید که با این روش به نتیجه ای هرچند کوچک رسید باشد؟ شما تا حالا دیده اید که یه نفر بیاید بگوید من از آموزش فلانی استفاده کردم و الان این فروشگاه را با ماهی صدمیلیون تومان راه انداخته ام، این هم سایت من!! این موضوع را نه بابت سوال شما بلکه خطاب به دوستانی عرض می کنم که برای همه چیز دنبال آموزش مرحله به مرحله یک دو سه .. هستند.

      این سایت یکی از بهترین دسته بندی ها در رابطه با مهارت های کسب و کار دارد اما می بینید که چیزی به عنوان گام یک و گام دو در آن وجود ندارد. شما برای راه اندازی یک کسب و کار به ایده، مهارت بازاریابی، تیم اجرایی، جذب سرمایه و .. موارد دیگر نیاز دارید. اما مهمتر از همه اینها شرایط مالی،زندگی و تجربه ای خودتان هم دخیل هست که اولویت هر کدام را تعیین می کند. تصور کنید می خواهید یک مغازه باز کنید و جنسی بفروشید، شما به اجاره مغازه، جواز کسب، تبلیغات، قفسه و خیلی چیزهای دیگری نیاز دارید. حالا به نظر من اگر کسی نیاز دارد که نحوه پشت سرهم قرار دادن اینها را آموزش ببیند چطوری می خواهد با مشکلات کار و مشتری کنار بیاید؟ صراحت بنده را بببخشید.

      اگر هم نه می خواهید از طریق اینترنت و (نه راه اندازی کسب و کار اینترنتی) درآمد داشته باشید که بحث جدایی دارد. ابزارها و سایتهای زیادی در همین سایت معرفی شده اند که منتظر مهارت شما هستند. پس پیشنهاد می کنم تا زمانی که به یک نگرش جامع در مورد خودتان و هدفتان نرسیده اید به مطالعه و مشاوره ادامه دهید. جواب بسیاری از سوالات شما و مشابه که دوستان دارند در خود نوشته های نت استارت هست. متاسفانه بسیاری از دوستان (اصلا منظور شما نیست و جسارت نشود) مطالب را نخوانده بلافاصله کامنت می گذارند که فلان قسمت را چکار کنیم. کسب و کار سخت هست سخت و اگه کسی حوصله ندارد چند تا مقاله را با دقت بخواند و اولویت های آن را تشخیص دهد بهتر است همین الان به فکر استخدام در یک شرکت باشد تا حداقل یه حقوق اداره کاری درانتظارش باشد.

      پاینده باشید

      1. آقا سام عزیز سلام

        ازتون بسیار ممنونم بابت توضیحات خوبتون .

        بنده تا قبل از اینکه با نت استارت آشنا بشم خیلی عجولانه و با آروزهای درآمد آنچنانی ، سراغ چندتا فعالیت اینترنتی رفتم ( درآمد از اینترنت و نه کسب و کار ) . ولی خب به همون دلایلی که همه ما میدونیم و خودتونم بهش اشاره کردید تیرم به سنگ خورد . ولی فک میکنم حدود دو هفته هست که با نت استارت و مطالب خوبش آشنا شدم و از اون موقع هر روز به نت استارت سر زدم و حداقل ۵ تا از مطالب و مقاله هاش رو هر روز خوندم و میخونم .
        داشتن ایده ی خوب ، اعتبار سنجی اون طرح ، MVP ، دریافت حمایت از مراکزی که توی مطالب معرفی شدن و روش شرکت در اون مراکز و چیزهای دیگه رو هموشونو خوندم . اخیراً هم فکرم مشغوله که چطور از روش شرکت IBM میتونم ایده خودم رو امتحان کنم !
        منظور من از به ترتیب گفتن مراحل چیزی نبود که شما فکر کردید . من خیلی وقته به فکر راه اندازی کاری هستم که برای خودم باشه … و به این نتیجه رسیدم که چه بستری از اینترنت بهتر برای این کار ؟!!
        همونطور که گفتم بنده از وقتی شروع به خوندن مطالب این سایت کردم خیلی از مقاله هاش رو خوندم . ولی از اونجا که ترتیب کار رو نمیدونستم موفق نشدم اون زنجیری که بین مطالب هست رو پیدا کنم .

        بالاخره برای یاد گرفتن و پیشرفت توی یک کار و مهارت باید قدم به قدم پیش رفت تا دچار شکست نشد .
        منظور بنده از گفتن مرحله به مرحله روش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی این بود که آقای لطفی لطف کنن در یک مقاله تمام مراحل رو فقط بهش اشاره کنن و از اونجا که توضیحات اون مراحل به طور عالی توی سایت هست ، هر کسی مایل بود و اون توانایی رو در خودش دید بره و توضیحات بیشتر رو پیدا کنه و بخونه . مث کلاس دانشگاه ، که استاد به مطالب یه اشاره ای میکنه و دانشجو ( اگه واقعا به دنبال موفقیت باشه ) خودش به دنبال اون مطالب میره و یاد میگیره .

        این روش رو حتما به بقیه دوستان هم توصیه میکنم و ازشون میخوام اصلا خام تبلیغات پوچ برخی سایتها نشن .

        باز هم از شما و آقای لطفی سپاسگزارم .

        کوچیک شما
        ناصر

  92. سلام و خسته نباشید. مطالب بسیار آموزنده هستند.
    من یک سایت در زمینه تبلیغات کلیکی و تبلیغات اینترنتی دارم که در حال تاسیس شدن است و .. و خوشحال می شم درباره مقالات اون بررسی کنید و ببینید که کیفیت اونها چگونه می باشد.

    1. بهتر نیست بهنام جان زحمت بکشید عکسهاتون را از گوگل تهیه کنید. وقتی سایتی نوشته کپی یا بازنشر محتوا مجاز نیست یعنی این که “با اجازتون دو تا عکسها را کپی کردم” شاید خیلی جالب نباشه. قصد جسارت ندارم. نظر شخصی هست.

  93. سلام وقتتون بخیر.بنده مدرس زبان انگلیسی هستم و دیگه درامدهای تدریس به هیچ وجه مخارج زندگیم را تامین نمیکند.با توجه به انکه مسول امرار معاش خانواده بنده هستم نمیدونم چطور میتونم از سابقه و توانمندیهام در زمینه ی تدریس و ترجمه بصورت اینترنتی استفاده کنم که درامدی داشته باشد بهتر از دانشگاه و آموزشگاه.پیشاپیش سپاسگزارم

    1. سلام دوست عزیز. شما از طریق سایت ایران ترجمه با توجه به تواناییتون براحتی میتونید درآمد داشته باشید
      البته سایت معتبر در این زمینه باز هم هست. تو اینترنت سرچ کن: درآمد از طریق ترجمه
      موفق باشید

    2. درود بر شما بانومن ایده ایی دارم شاید بتونید از طریقش به درامدی برسید
      به دلیل اینکه شما مسلط به زبان انگلیسی هستید
      و البته همه کسانیکه به زبان های خارجه ازجمله روس انگلیس فرانسه و المانی تسلط دارند
      ایده ی خلاق من به همراه محصولاتی که تولید میکنم
      درکنار تسلط دوستان به زبان و پیدا کردن مشتری از سراسر جهان برای خرید محصولات صنایع دستی ما
      در صورت تمایل به همکاری به من ایمیل بزنید
      arsshkaryayi@yahoo.com

    1. من خودم به بازاریابی شبکه ای خیلی علاقه دارم. بازاریابی شبکه ای خیلی وابسته به مسائل روانشناسی و فرهنگی هست. به هیچ عنوان این کار را با یک دید صرفا اقتصادی نگاه نگنید. لیست کتابهای زیر بهترین عناوین واسه کسی هست که میخواد توی بازاریابی شبکه ای موفق باشه. امیدوارم به کارتون بیاد
      ۱-درقلمرو سکوت………………………..وی جی اسواران
      ۲-باور کنید تا ببینید……………………..وین دایر
      ۳-آیین دوست یابی……………………..دیل کارنگی
      ۴-آیین سخنرانی…………………………دیل کارنگی
      ۵-آیین زندگی…………………………….دیل کارنگی
      ۶-ویل دان…………………………………کن بلانچارد
      ۷-موفقیت نامحدود در۲۰روز…………….آنتونی رابینز
      ۸-مدیر یک دقیقه ای…………………….اسپنسر جانسون وکنت بلانچارد
      ۹-تیم های کاری خودمحور……………..گراهام ویلسون
      ۱۰-مدیریت زمان………………………….روبرتا روش
      ۱۱-ضرورت کسب وکارالکترونیک………..مت هیگ
      ۱۲-مدیریت بحران………………………..ماتیاس وینتر
      ۱۳-هفت راز زنان موفق درمدیریت…….دونا ال بروکسن-لین ام بروکسن
      ۱۴مدیریت آینده…………………………………………..پیتر دراکر
      ۱۵-چالشهای مدیریت درسده بیست ویکم……………پیتر دراکر
      ۱۶-سوپ مرغ برای روح نوجوان…………………………جک کنفیلد
      ۱۷-آرامش بیکران…………………………………………هربرت بنسن
      ۱۸-به خود آمدن به خدایی رسیدن…………………….ونربل ماهاترا
      ۱۹-از کاه کوه نسازید……………………………………دکتر کارلسون
      ۲۰-خزانه بیکران کامیابی……………………………….شاکتی گواین
      ۲۱-آخرین راز شاد زیستن………………………………اندرو متیوس
      ۲۲-برندگان هرگز نمی ترسند………………………….هانس وکنفیلد
      ۲۳-خود مقدس شما……………………………………وین دایر
      ۲۴-سکوت بره ها……………………………………….توماس هاریس
      ۲۵-بیا دریا شویم……………………………………….لئوبوسیکا
      ۲۶-این من کیست……………………………………..لئوبوسیکا
      ۲۷-هنر عاشقی………………………………………..اسکات پک
      ۲۸-مثبت درمانی………………………………………نورمن پیل
      ۲۹-زندگی عشق و دیگر هیچ………………………..لئوبوسیکا
      ۳۰-فشارهای روحی…………………………………..روبرت الیوت
      ۳۱-از دولت عشق……………………………………..کاترین پاندر
      ۳۲-صفات بایسته یک رهبر…………………………..جان ماکسول
      ۳۳-هدیه………………………………………………..اسپنسر جانسون
      ۳۴-حکایت دولت وفرزانگی…………………………..مارک فیشر

      1. سلام نسیم خانوم و ممنونم از کتابهایی که معرفی کردین .
        خواستم بدونم در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت هم دارین ؟ و اینکه در صورت مثبت بودن جوابتون اگه لطف کنین میخواستم از تجربه شخصیتون استفاده کنم .
        از آقای لطفی هم درخواست میکنم در صورت صلاحدید و اجازه شما ایمیل من رو در اختیار شما بذارن و یا اینکه همینجا ادامه بدیم صحبت رو .

        سپاس

        1. دورد بر شما ناصر عزیز
          با توجه به حفظ حریم شخصی کاربران امکان ارسال ایمیل از طرف ما وجود ندارد، اما در صورتی‌که کاربری تمایل به درج ایمیل خود در متن پیام داشته باشد از طرف ما مانعی نیست و منتشر خواهد شد. بزودی محتوای تخصصی و مستقل با رویکرد بازاریابی شبکه‌ای تهیه و ارائه خواهیم کرد.
          موفق باشید

          1. سلام .

            ممنون ازتون آقای لطفی . تازه به یکی از این شبکه ها ملحق شدم و دوس دارم زودتر راه و چاهش رو یاد بگیرم .
            البته هنوزم ایده ای که توی ذهنم هست رو پیگیر هم هستم .

            yahoo mail : n.jafari87@yahoo.com

          2. آقای لطفی سلام . همونطور که گفتم جدیدا به یکی از این نتورکها ملحق شدم و قرارداد رو هم براشون ارسال کردم و عضو هستم . ولی نه خریدی تا الان زدم و نه عضوی گرفتم . دنبال کتابهایی توی همین زمینه بودم که اتفاقی به این سایت برخوردم… ازتون عاجزانه خواهشی دارم . اینکه مطالب سایتی رو که گفتم رو مطالعه کنین و یه جواب واضح به من و امثال من بدین که بالاخره توی این آشفته بازار کار و درآمد و … تکلیفمون چیه ! سراغ این شغل بریم یا نه . (جهت اطلاع خودتون عرض کنم که من توی شرکت پنبه ریز میخوام مشغول به فعالیت بشم .)

          3. سلام ناصر عزیز
            امکان مطالعه سایت ذکر شده وجود ندارد. نت استارت یک بستر محتوا محور با رویکرد کسب‌وکارهای آنلاین است. من شخصا تجربه مستقیم و همین طور مطالعه قابل ارائه در مورد شرکت‌های فعال این حوزه ندارم. امیدوارم دوستان دیگر در این زمینه تجربیات خودشون را با شما مطرح کنند.
            موفق باشید

      2. فک کنم اینها هم مفید باشن…
        ۱٫علم بازاریابی شبکه ای
        ۲٫ سیر پیشرفت در بازاریابی شبکه ای
        ۳٫ پول پول پول
        ۴٫ دانشکده کسب و کار
        ۵٫ پدر پولدار و پدر فقیر ۱و ۲
        ۶٫جادوی کار پاره وقت
        ۷٫ حرفه نو جلد یک
        ۸٫موج ۴
        ۹٫حرفه نو جلد دو
        ۱۰٫بازار شبکه ای چیست ؟
        ۱۱٫ بهترین نتورکر دنیا
        ۱۲٫سال اول شما در نت ورک مارکتینگ
        ۱۳٫رازهای بازاریابی
        ۱۴٫ ۵۱ روش فروش
        ۱۵٫ از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای ( لازم به ذکر است که آمار مندرج در این کتاب خیلی قدیمی هستند و به قبل سال ۲۰۰۶ مربوط است ).
        ۱۶٫ چگونه یک سوپر استار در بازاریابی شبکه ای شوید ؟
        ۱۷٫ راز سعادت

      3. بله با شما موافقم . در حال حاضر ۱۲ شرکت به صورت قانونی در ایران در این زمینه فعالیت می کنند. ولی متاسفانه لیدر ها که در شعب مختلف مشغول به کار هستن تخلف انجام میدن. به طور مثال شرکتی شرط گذاشته که برای کار کردن در این سیستم دست کم ۱۰۰ هزار تومان باید خرید داشته باشین از شرکت منتها در بعضی از شعب های وابسته به همون شرکت مبالغ ۵۰۰ یا ۱ میلیون تومانو اجبار می کنند.
        پیشنهاد من به دوستان برای موفق شدن اینه که به قوانین خود شرکت عمل کنین و خودتون کار کنین.
        نسیم خانم با این حال من زیاد نیست وارد این کار شدم اگه ممکنه به من ایمیل بزنین چند تا سوال در این باره دارم شاید بتونین کمکم کنین. ایمیل من mrfarhad68rf@gmail.com
        منتظرتون هستم

  94. با . سلام خدمت اقای لطفی و بقیه ی دوستان من خیلی به درامد اینترنتی علاقه مندم خواستم بدونم بهترین سایت از نظر درامد و اعتماد رو بهم معرفی کنید باتوجه به اینکه من سرمایه اولیه ندارم متاسفانه با تشکر

    1. سلام دانیال
      در مورد زمینه کاری یا مهارتهای خودتان بیشتر توضیح دهید تا بتوانم منابع لازم را معرفی کنم. خصوصا تعیین کنید که به دنبال درآمد اینترنتی هستید یا راه اندازی کسب‌وکار؟
      پیشنهاد می‌کنم برای درک بهتر این مطلب را مطالعه فرمایید.

  95. سلام،
    یکی به من بگه که این سایتای خارجی که عضو میشی و باید بشینی یه مدت زمان چند ثانیه ای تبلیغاتشونو نگاه کنی و یه مبلغی بهت میدن راستکیه یا الکیه؟

  96. سلام.ذهن خلاقی دارم بیان عالی دارم میخواهم در اینترنت کسب درامد کنم در این زمینه اطلاعاتی ندارم علاقه دارم اما اطلاعات ندارم خواهش میکنم راهنمایی کنیداز خطراتشم اطلاعاتی ندارم اقای لطفی

      1. بنده خود طراح سایت هستم ،اگر ایده های جالبی برای کسب و کار اینترنتی دارید می تونیم به هم کمک کنیم و درصدی کار کنیم،در غیر تین صورت می تونم با هزینه ی بسیار کمتر از عرف بازار براتون یک سایت طراحی کنم و تا یک ماه به صورت تمام پشتیبانیتونم کنم ،موفق باشید.

  97. با عرض سلام خدمت مدیر ودوستان گرامی من کارشناس ارشد پرستاری هستم ومیخواستم یک درآمد اینترنتی هم داشته باشم لطفادرصورت امکان راهنمایی فرمایید سپاسگذارم

  98. سلام اقای لطفی خوبین؟
    ببخشید من میخواستم از اینترنت کسب درامد کنم خیلی هم به این کار احتیاج دارم ولی اطلاعاتی ندارم لطفا راهنماییم کنید من به شدت به این کار اشتیاق دارم..اقای لطفی منتظر جوابم لطفا کمکم کنید

      1. سلام مطلب خیلی مفید بود.
        من ایده ای ندارم پس بهتره به در امد اینترنتی فکر کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

  99. سلام ازمطالب و سایت خوبتون ممنونم.
    من دانشجویی هستم که تقریبا پارسال با کسب وکاراینترنتی آشنا شدم وبه سایت‌های زیادی سرزدم وکتاب های زیادی دانلود کردم،اما غالبااسیر تبلیغات می شدم،کم کم گیج شدم مدتی هم شاید کمی سرد شده بودم،تااینکه باسایت شما آشنا شدم وباتوجه به اینکه مطالب خوبی داشت وشما هم به خوبی به سوالات کاربران پاسخ می دادید،می خواستم بپرسم برای من که یک دانشجو هستم ووقت کمی دارم(تاکید می کنم وقت کمی دارم)وسرمایه ی قابل ریسکی هم ندارم،چطور می توانم یک درآمد اینترنتی سریع داشته باشم ودربلندمدت هم یک کسب وکار اینترنتی با درآمد ثابت داشته باشم (به کارها وخدمات اینترنتی وتولید محتواوکارآفرینی هم بخشی ازعلاقه های من است.)خواهش مندم راهنماییم کنید.
    موفق وپیروز باشید،متشکرم.

    1. سلام دانش!
      درآمد اینترنتی سریع با یک کسب و کار ثابت در دراز مدت دو موضوع کاملا متفاوت از هم می باشد و شما حتی اگر دانشجو هم نباشید (وقت به اندازه کافی داشته باشید) باز با مشکل جدی برای تامین منابع انسانی و غیره مواجه خواهید بود. پس بهتر هستش این دو موضوع را اولویت بندی کنید. قبل از هر چیز درک بهتری از تفاوت های درآمد اینترنتی و کسب و کار اینترنتی داشته باشید. این دو موضوع با هم چندان همپوشانی نداشته و متفاوت است. مطلب مربوطه را مطالعه فرمایید و ادامه سوالات و تصمیم خودتان را در نظرات همان بخش مطرح فرمایید در خدمت شما هستیم.

    1. سمیه خانوم سلام .
      برا کسب و کار اینترنتی باید ایده داشته باشین . در صورتی که ایده ای ندارین باید به فکر درآمد اینترنتی باشین نه کسب و کار اینترنتی . اگر بخواین کسب و کار راه بندازین باید بدونین که این کار مستلزم صرف وقت و هزینه و حداقل دانش برای سردرآوردن از راه و چاه این کار هست و درآمد اون هم دیر بدست میاد ولی در صورت موفقیت ثبات خوبی داره . درآمد اینترنتی برخلاف کسب و کار درآمدش زود بدست میاد ولی ثبات نداره . و این هم اضافه کنم که درآمدهای آنچنانی که توی تبلیغات میبینین غیر از دروغ چیزی نیست . درآمدهای بالا از راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدست میاد … مث دیجی کالا با گردش مالی یک میلیارد و دویست هزار تومان در روز …!

      موفق و پیروز باشید .

  100. سلام اگه ممکنه در مورد کسب درآمد از سایت sfimg راهنمایی کنید با توجه به اینکه کشور ما هم تو رتبه بندی سایتش رتبه تقریبا خوبی داره میخواستم ببینم اطلاعاتی در موردش دارین؟
    اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

    1. سلام بانوی ایرانی . شما میتونی از مطلبی که آقای لطفی در پاسخ به آقامصطفی ( که مشابه سوال شمارو پرسیدن ) معرفی کردن مراجعه کنین .

      باران باشیم و بر سر همه بباریم .

    2. سلام وقت بخیر
      مطالب زیادی در این وب سایت منتشر شده و بنظر بنده محتوای خوبی داره
      اما بنده که داشتم نظرات مطالعه میکردم گفتم شاید بهتر باشه یه پاسخی برای شما ارسال کنم…
      هدف مندی درآمد شما در این مورد بسیار مهم است…
      ماهی ۵۰۰؟یعنی روزی بین ۱۵ تا ۲۰ تومن که دربیارین میشه ماهی ۵۰۰
      این شروع کار شماست…
      حالا برین سراغ اینکه با چه کاری میشه این کار رو انجام داد…
      یک نیاز سنجی جامعه هدف و نیاز سنجی مردم شهرتون ونیاز سنجی مردم عادی میتونه شما روبه یک هدف ثابت برسونه در این کار…
      شاید بایک کسب و کار خانگی بتونین این درآمد رو به راحتی کسب کنید…
      موفق باشید..

  101. سلام و خسته نباشید من می خوام از اینترنت درامد داشته باشم ولی نمیدونم کدوم سایت معتبره و از کجا شروع کنم و باید چی کار کنم اگه میشه جوابشو به ایمیلم بفرستید و اگه تلگرام یا واتساپ دارین شمارتون رو بدیدممنون میشم

  102. محمد حسین برزگر

    سلام. خسته نباشید. ببخشید نتونستم پست مرتبط پیدا کنم و اینجا سوال کردم.

    بنده بعد از مدتها تصمیم گرفتم یک کسب و کار مطمئن و بدون ریسک شروع کنم.

    بنده حوزه تخصصی ام مترجمی زبان هست. میخام یک سایت حرفه ای و قالبی زیبا برای ترجمه و مسلما ارسال پست های مجانی برای جذب مشتری استفاده کنم.

    در این راه ۲ سوال مهم برام پیش اومده که بعد از اون دیگه مزاحمتون نمیشم و خسته تون نمیکنم.

    ۱- بنده مقاله های زیادی در مرور سئو خوندم. بعضی از سایتها کارشون سئو هست. یه پولی میگیرن و سئو انجام میدن. و میگن فوق العاده است. آیا شما هم توسط دیگران سئو کردید؟ اگر بله نتیجه میده و ارزش داره اصلا؟

    ممنون میشم جواب بدید !
    منتطرتونم.

    1. سلام محمد حسین عزیز
      از همراهی شما سپاسگزارم. در نت‌استارت یک بخش تخصصی برای سئو در نظر گرفتیم که به زودی در فهرست اصلی هم قابل مشاهده خواهد بود. . پیشنهاد می‌کنم حتما در فرصت مناسب از این قسمت آن را مطالعه فرمایید. سئو دارای دو بخش کلی است که به سئو داخلی یا درونی و بیرونی یا خارجی تقسیم می‌شود. این دو بخش باید همزمان با هم توسعه داده شد.
      شرکت‌ها معمولا بخش بیرونی را توسعه می‌دهند. ما در این مطلب به تفصیل به هر دو بخش خواهیم پرداخت. ادامه سوالات خودتان را می‌توانید در بخش سئو مطرح نمایید در خدمت شما هستم. همچنین نت‌استارت هیچ گونه خدمات سئو یکطرفه تا کنون ارائه نکرده و نخواهد کرد

  103. سلام چندتا سوال دارم من ۱۹سالمه دارم ترم ۱ کامپیوتر نرم افزار هستم ولی از بچگی یادگیری تو مباحث کامپیوتری شروع کردم الان طراحی وب کاملا تسلط دارم تقریبا از برنامه نویسی تحت دستکاپ سی . سی پلاس پلاس . و سی شارپ بلدم ودارم یاد میگیرم و چیزی نمونده تموم کنم . ولی خوب دقیقا نمیدونم چطوری پول در بیارم از این کار ! خیلی ایده دارم که اگر انجام بدم میلیاردر میشم ولی سرمایه ندارم. به نظرتون یک سایت موزیک که تبلیغ میکنه چقدر درامد داره و میتونم درامد خوبی داشته باشم تا بتونم سرمایه کسب کنم و کسب کار بزگتری راه بندازم؟ میشه کمی راهنماییم کنید خیلی سردر گرمم

    1. سلام شما برای کسب درآمد از برنامه نویسی شروع به آموزش زبان جاوا کنید و برای گوشی های اندروید نرم افزار طراحی کنید بعد نرم افزار رو بهتره با پرداخت درون برنامه ای در مارکت های معتبر قرار بدید. مثلا قیمت یک اپ توی بازار۲۰۰۰ تومان و با ۵۰۰۰۰ دانلود خودتون حساب کنید چقدر درآمد داره.

    2. سلام شما بهتره است بری برا خودت سایت بزنی توش بنویسی براتون پروژه و برنامه مینویسم با قیمت مشخص و سایتای مراجع انجمن ساز هم بهترین راه تبلیغات هست چون اونجا کلی ادم هی و حاضر دنبال برنامه نویس میگردن. تو سواد داری میتونی اینکارو کنی ولی من سواد برنامه نویسی ندارم. رشته ای که من خوندم به درد در و دیوار هم نمیخورد مجبورم از راه دیگه ای پول دربیارم ولی هرجا میرم زارت و زورت قبل اینکه اقدام کنم عضویت کنم یا خانواده نمیذارن یا یه چیزی از اون سایتا رو که کلیک میکنی صفحه مسدود میاد اصلا پشیمون میشم توش عضویت کنم. به خدا دیگه اعصاب ندارم نمیدونم پس چجوری باید از اینترنت پول دراورد. هرچی تو اینترنت بزاریم پول دراریم هنوز قرار نگرفته سازمان ف زارت و زورت اعلام میکنه فایل مجاز نیست. پس چی مجازه؟ یکی حالی کنه به من ! الان من میخواستم موسیقی بی کلام بزارم ولی همینا رو هم مستهجن اعلام میکنن کلا از ایران و همه چیزش نا امید شدم.
      با تشکر

      1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
        بسیاری از دوستان بر این عقیده اند که تنها راه کسب درآمد از اینترنت عضویت و نماینده شدن است.در مطلب بالا نیز گفته شد که کسب درآمد با واژه کسب و کار بسیار تفاوت دارد
        شما اگر قصد راه اندازی کسب و کار داشته باشید بسیار سخت اما بسیار ساده است…
        مهارت سنجی کنید و سایت های مختلف را بازدید کنید و باتوجه به یک جمع بندی ببینید به چه علاقه دارید و قصد انجام چه کاری دارید سپس با راه اندازی یک وب سایت و سئو مناسب کافیست بازاریابی کنید…اولین مشتری شما باعث انگیزه شما خواهد شد و همین شروع کار شماست…
        موفق باشید..
        اگر کمکی از بنده ساخته بود درخدمتم..

  104. من سایت شمارو چندروزه مطاله میکنم. چندتا نکته و انتقاد دارم. ممنون میشم ایگنور نکنید. ۱- مدیر محترم سایت، شما در پاسخ به مترجمین، اونارو refer میدید به سایتهای فریلنا! خواهش میکنم شما که معلومه ادم باسواد و باوجدانی هستید، اینکارو نکنید. همونطور که یکی دوتا از بچه ها گفته بودن، این سایتها ترجمه رو به کار بی ارزش و چیپی بدل کردن. مگر ترجمه گوشت قربانیه که میذارنش به مزایده؟ وای به روزگار ما. وای…شما نباید مترجمو به اونجاها لینک بدید، صرف اینکه با اونا در ارتباط هستید و براشون سایت طراحی کردید. یعنی از این طریق دارید از اب گل الود ماهی میگیرد؟ایا اینطوره یا من اشتباه دارم میگم؟ سایت هایی مث “شبکه مترجمین ایران” ترجمه رو نابود کردند. تمام مترجمارو به برده تبدیل کردن. دوتا منشی بیچاره رو برای ماهی پونضد تومن میذارن اونجا و خودشون کل پولارو میشکن بالا.مترجمی که توی اذر و دی روزی ده بار گوشیش زنگ میخورد الان هفته ای یه مشتری نداره. چرا؟ چون تمام کارهارو اونا درو کردند. من بخیل نیستم. اما کی داره کارهارو درو میکنه؟ کسایی که هیچ خون دلی توی راه ترجمه نخوردن. پس تکلیف ما دکتراها و ارشد های زبان چی میشه؟ ما که زندگیمون از راه ترجمه میگذره؟ اونا شصت درصد هزینه رو میبرن و دود چراغشو مترجم باید بخوره. اونم با این هزینه های زندگی. چرا باید یه کارافرین که فقط سرمایه داشته باید تمام سفارشات ترجمه رو درو کن به نفع خودش؟ چرا؟ چرا باید تمام فارغ التحصیلای رشته های دیگه رو برده خودش کنه و شصت درصد علم و تخصص اونارو بمکه؟ پرا باید فریلنسرها ترجمه رو به بازار مکاره تبدیلل کنن و کار صفحه ای بیست تومنو رو به دو تومن تحویل بگیرن؟برید ببینید مدیرای این سایتا کی ان؟ اصلا بویی از ترجمه و قلم بردن؟ خواهش میکنم این مطلبو پاک نکن چون درددل تمام مترجم هاست. خود شما دارید برای اونا تبلیغ میکنی بی آنکه بدونی اونا دارن چه ضربه ای به مترجما وارد میکنن. اون خانوم که بالا کامنت گذاشته خیلی فهیم بوده که زود فهیمده واقعا چه دستای شومی اونجا ها هست؟ خیلیا سالها از عمر و چشم خودشونو برای چندر غاز میزارن برای اونها و بعد میفهمنن نه تنها چیزی به دست نیاوردن بلکه فقط ارزش و اعتبار اون سایتارو ارتقا دادن.
    ۲-ازمون مترجم رسمی هم یه کلاه برداری بزرگ بود که سال قبل برگزار شد. نفری دویست هزار تومن از مردم گرفتن و اخرش معلوم نشد کی قبول شد و کی نشد با اون ازمون کاملا بی ارزش و کاملا ساختگی. به کجا باید این مشکلاتو گفت؟ به کی؟؟؟؟ چرا باید بعضی شهرا ی بزرگ فقط یه دارالترجمه رسمی داشته باشن و اون ادم روزانه ده میلیون کاسب باشه و ما مترجمای غیر رسمی بشینیم برای روزی ده هزار تومن از طلوع صبح تا بوق سگ کار کنیم؟ مشکلات زیاده.فقط خواستم کمی آگاهتون کنم نسبت به تبلیغات و حمایتی که از فریلسنرها بارها به عمل میارید
    ۳-ممنون از سایت خوبت
    یاعلی

    1. سلام من متن شما رو کامل خوندم اره حق با شماست با شما کاملا موافقم چون منم رشته ی زبان میخونم خیلی هم رشته سختی داریم واقعا سخته باید کسی خودش تو این رشته باشه تا بدونه چقدر سخته و چقدر تلاش میکنیم تا بتونیم از طریق رشته امون کار کنیم و مهارت های زبانمون رو بالا ببریم تا بهمون کار بدن اره واقعا سایت هایی که گفتید غیر از سو استفاده هیچی ندارن

  105. سلام آقای لطفی
    آقای لطفی من تا حالا سه چهار بار بسته کسب درآمد در خانه رو خریده ام ولی تا حالا از هیچ کدوم نتونسته ام درآمد کسب کنم شما اگ ی سایت معتبر میشناسید لطفا راهنماییم کنید خیلی نیاز دارم

  106. سلام.سایت بسار خوبی دارید.مدتی است کار اینترنتی را شروع کردم.بنده به مقاله نویسی علاقه زیادی دارم. مقاله های زیادی هم نوشتم .مدتی هست که با سایتی اشنا شدم که میگفت مقاله ها و تحقیقات شما میفروشیم و ۲۰ درصد پورسانت برای تبلیغ مقاله یا تحقیق شما میگیریم.
    تا الان در اون سایت ثبت نام کرده و ۳ مقاله را در آن آپلود کردم و مدیر سایت آنها را تایید کرده و برای فروش گذاشته است.
    به نظر شما از این راه میتوان درآمد خوبی بدست اورد؟ و اینکه این کار یک درآمد اینترنتی است یا نه؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. البته که میشه. اگه کسی میتونه از راه نویسندگی درآمد داشته باشه خوب این هم یه نوع مرسوم از اونه. ممنون میشیم اونو معرفی کنید و از مدیر اجازه میخواهیم اگر سایت معتبری هست لینکش را بزارند یا معرفیش کنند

  107. سلام آقای لطفی . خوبین ؟

    میخواستم ازتون بپرسم ازبین سایتهایی که در ایران توی زمینه جمع سپاری و حمایتهای داوطلبانه فعالیت میکنن کدوم از بقیه معتبرتره ؟

    ممنون میشم جواب بدین .

    1. سلام ناصر.
      مهمترین شاخص اعتبار یک سامانه جمع سپاری تعداد پروژه های به ثمر نشسته آن است. بررسی کنید ببیند سایتی که تصمیم دارید در آن جمع سپاری کنید نسب به بقیه چقدر کمپین موفق مشابه یا نزدیک به ایده درخواستی شما داشته است.

  108. سلام آقای لطفی
    می خواستم نظرتون رو در مورد اعتبار ” …..” بدونم. به نظر شما طرح قابل قبول و معتبری هست برای ورود و کار کردن؟
    ممنون بابت وقتی که می گذارید و سوال ها رو پاسخ می دید.

  109. سلام جناب آقای لطفی به نظر شما بازاریابی برای سایتهایی نظیر فروتل و…. خوبه یا نه کارای دیگه پیشنهاد میکنین

  110. آقای لطفی ارادتمندم .

    خواستم بدونم توی سایتهای خارجی که توی حوزه ی جمع سپاری فعالیت دارن به هیچ وجه نمیشه عضو شد و به هیچ نتیجه ای نمیرسیم ؟ اگه جوابتون اینه که میشه ، لطفا کمی توضیح بدید و از سایتهاشون معرفی کنید . ممنون

    1. سلام ناصر
      می تونید عضو بشید اما برای جلب حمایت و ایجاد کمپین باید پروژه شما در سطحی فراتر از وب فارسی باشد. همین طور نیاز به یک حساب بانکی تایید شده خارج از کشور دارید.

  111. سلام
    خیلی ممنون از مطالب بسیار بسیار مفیدتون
    میخواستم بدون سایت ایرانی intkar معتبر هستش یا خیر. یه سامانه پیامکی هستش ک ب گفته خودشون دارای شماره ثبت هم هستن.
    برای ثبت نام اولیه هم مبلغ۶۵۴٠٠ دریافت میکنن برای خرید اون سامانه؟

    1. من از طریق سامانه و فروش و بازاریابی سامانه تونستم ۵۰۰ ازشون دربیارم بدک نبود ولی حوصله و قت میخواد
      یه سایت اینترنتی هم واسم درست کردن که توش فایلو اینا میشه بفروشی

  112. با سلام خدمت شما
    میخواستم یه راهی برای درآمدزایی از طریق اینترنت بهم معرفی کنید به عنوان شغل دوم فعالیت داشته باشم و ترجیجا بدون سرمایه باشه این کار ولی اگه راهی برای کسب درآمد اینترنی از طریق سرمایه گذاری هم بود بهم معرفی کنید.
    با تشکر : قلی پور

    1. سعی کن با شرکت green hoursکار کنی یکم صبته نامش سخته و نزدیک یه سال طول میکشه تا حرفه ای شی ولی کار و در امدش خوبه و معتبره و هر ماه برات چک میفرسته

  113. سلام اقا خسته نباشید. من خواستم کسب در امد اینترنتی انجام بدم..اما برای اول کار پولی ندارم..میشه کمی راهنماییم کنید؟

  114. اقا اینقدر دری وری تحویل نده! بهتره سایت قانونی و درست حسابی بدون صرف هزینه از سمت ما با راه اندازی فروشگاه رایگان و فروش فایل برای همکاری در فروش فایل که از نظر سازمان ف هم تایید شده باشه و زارت و زورت فیل…xر نباشه معرفی کنی! این حرفا که برید فکر کنید چیکار کنید به درد لاجرزم نمیخوره! ببخشید این حرفو میزنم ولی اگه شما این همه وقت گذاشتی و راه پول دراوردنو یادگرفتی خب درست و کامل پست بده تک تک جزئیاتو بنویس تا ما بفهمیم کجا و کدوم سایت بریم عضویت بشیم تا به ما پول بدن!

  115. سلام
    ببخشید میشه لطفا چند تا سایت خوب برای کسب درامد اینترنتی معرفی کنید؟؟ که سرمایه گزاری اولیه نخواهد و صرف مقدار زمان هم مهم نیست چقدر باشد
    ممنون.

  116. با سلام خدمت مدیر محترم سایت . من پسری ۲۶ ساله هستم که بعد از گرفتن دیپلم تجربی به دلایلی مثل افسردگی شدید ، سربازی و …. نتونستم ادامه تحصیل بدم . بیشتر وقت خودم رو پشت کامپیوتر و اینترنت سپری میکنم . زبان انگلیسیم هم خوبه . با نرم افزارهای طراحی و ادیت هم کار کردم (البته با بعضی از این قبیل نرم افزارها) . الان که دارم وضع بازار کار تحصیل کرده ها رو میبینم و چون خودمم خیلی به اینترنت و کامپیوتر علاقه دارم میخوام یه سایت راه اندازی کنم که برام درآمد پایدار داشته باشه . دنبال درآمد میلیونی و میلیاردی هم نیستم ، فقط در حدی که بشه بهش گفت درآمد خوب و قابل قبول . البته با ملزومات راه اندازی سایت مثل دامنه و هاست و سیستم مدیریت محتوا هم آشنایی کامل دارم . خودم بیشتر دوست دارم مجله اینترنتی بزنم . ولی نمیدونم با توجه به زیاد بودن این مجله ها تو ایران کار درستی هست یا نه ؟ اگه حوزه ی دیگه ای هم هست که من با این شرایط میتونم توش موفق باشم لطفاً بگید . ممنون .

    1. سلام حمید
      آقا ببخشید ما جای مدیر پیش دست کردیم، فکر کنم با این داستانی که از علاقه و توانایی شما تعریف کردی باید محتوا را دنبال کنی. یعنی ببینی چطوری میشه یه سایت خوب محتوایی درست کرد اما انصافا اگه می خواهید کار کنید به دنبال راه انداختن یه سایت و بعدش تبلیغ گرفتن نباشید. این مدل خیلی وقته که خز شده و دیگه جواب نمیده
      یا حق

  117. سلام و خسته نباشید به همه دوستان با اینهمه عزم جزم…
    سالهاست که انگشتی به هر سیستم درآمد زایی اینترنتی است رسوندم و خدایی هم خیلی جدی وقت گذاشتم و تلاشمو کردم و عایدی اش از هر کدوم چندرغاز پول سیاهی بود که بنظرم اگه تو اون زمان میرفتم در یه دکونی شاگردی میکردم بیشتر تو چنگم بود!
    یه استثنایی هست که کار آفرینی کنی و بازهم اونهمه زحمت ممکنه آخش یه چیز دیگه بر بخوره مثلا یه نفر فیسبوک رو میسازه و موفق میشه و۴۰۰ نفر دیگه مشابهش رو با همون کیفیت و در همون برهه زمانی ارایه میکنن و ته ماجرا سماق میمکن!
    نتیجه تمام وول خوردن های من در این خلاصه شد که نوع بشر هیج جیز بدست نخواهد آورد مگر دقیقا به همون اندازه زحمت کشیده باشه به این ایمان رسیدم که خداییش خدا کل بساط هستی رو یه جوری طراحی کرده که عینهو وایرفریم (طرحهای سه بعدی اولیه اجسام که با خطوط تور مانند کشیده میشه) توی هم تنیده شده و هیچ راهی نداره که بشه از تو خاکی سریعتر رفت انگار همه چی بهم فشار میارن و فشار تاوانش از یه جا دیگه بیرون میزنه.
    گشتم نبود نگرد نیست!
    سالها دل طلب جام جم از ما میکرد آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد.
    من فقط دیدگاه خودمونوشتم و این نوشته از نظر دانشگاه آکسفورد معتبر نمیباشد جان من سعی نکنید اصلا به این نوشته جوابی بدید بخواین خرابم کنین و تو دهکده ان تو ان جهانی منم رنگی کنید. اگه باش حال کردی که دمم گرم اگرم اشتباه بود و … که بیخیل من غلطک موستو یه چرخ مشتی بده ۲۰ تا پیام برو پایین تر.
    پی بریم دنبال کار حسابی که خربزه آبه…
    فدای همه

    1. سلام به همه
      حیفم اومد چیزی ننویسم.
      خداییش با این کلمات و جمله هایی که آقا اشکان نوشته خیلی حال کردم
      کاش راه اشکان خان یک بار دیگه به این صفحه بیوفته!
      بنظرم شما (آقا اشکان) اگر نویسنده رمان باشی خیلی موفق می شی.
      من که سه بار از رو متنی که اینجا گذاشتی خوندم.
      استعداد فوق العاده ای داری پسر
      خوش بحالت!

  118. سلام دوستان عزیز بنده خیلی به درآمدی روزی ۳۰،۴۰هزار تومن نیاز دارم اگه کارش خوبه به درد من که ۱۵سالمه میخوره بگید چون خسته شدم از سایت های که اصلا بدرد نمیخوره و درآمد نداره بگید حتما بهم

  119. سلام
    من فقط خواستم بگم دلم واقعا برا خودم و بقیه جوانان ایرانی میسوزه که از شدت بیکاری و وضعی که ساختن برامون .امیدمون رفته به کسب درامد این چنینی و دل خودمونو خوش میکنیم آخرشم نا امید تر از قبل چون همیشه تو این کارا از ما بدبختا زرنگ تر هست. واقعا من با ۳۱ سال سن اینه حقم؟ مسیولین کجان؟

  120. روشهای خیلی زیادی در بستر اینترنت برای درامد زایی وجود داره که ساده ترین و عین حال پولساز ترین این روشها “فروش اطلاعات” هست
    هر مهارت و استعدادی در اینترنت قابلیت تبدیل شدن به یک بیزینس چند میلیار تومانی رو داره…
    حتی شخصی که تنها مهارتش توانایی غلبه بر یک گناه بود تونست از طریق فروش دستوالعمل غلبه بر اون گناه صدها میلیون تومان درامد اینترنتی کسب بکنه
    فقط کافیه قدمهای خودمون جای پای افراد ماهر بزاریم.
    سپاس فراوان

    1. سلام دوستان لطفا خداوکیلی یکی سایتی به من معرفی کنه که خوب پول بیاد دستم دستم خالیه و به پول نیاز دارم

  121. متاسفانه هرگاه روشی برای کسب درآمد چه در فضای حقیقی و چه مجازی که درآمد حال از آن خوب هست، عده ای سودجو و شیاد اقدام به کلاهبرداری و سو استفاده از این فضا کرده و آن را با کارهای خود به گند میکشند.

    این مقاله بصورت مفصل روند کلاهبرداری شخصی بنام محمد را شرح میدهد و در صورتیکه حوصله مطالعه کامل و مشاهده شواهد و مدارک را ندارید، خلاصه آن در چند سطر زیر وجود دارد.

    نوع جدید کلاهبرداری به نام کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس با فروش پکیج های گوگل ادسنس توسط شخصی بنام محمد که با ایدی G_adsense@، Alooupdate@ در گروه های تلگرامی فعالیت میکند، دارد انجام میشود، هدف از این مطلب روش های کلاهبرداری اینگونه اشخاص و هشدار به افرادی هست که میخواهند در این زمینه فعالیت کنند.

    https://vrgl.ir/zHUKf

  122. یمت تابلو شب خواب با توجه به کیفیت و ساخت آن متغییر است بعضی از این تابلوها از مواد اولیه با کیفیت ساخته می‌شود و از جنس پارچه مخصوصی ساخته می‌شود تا علاوه بر اینکه نور به راحتی از آن عبور کند جذابیت خاصی به اتاقتان بدهد. تابلو شب خواب وسیله‌ای کاربردی در اتاق خواب خانه‌های لاکچری بوده و جایگزینی جدید برای چراغ‌خواب‌ها می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *