شبکه‌های اجتماعی

علی اصغر لطفـی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی

ارسال شده توسط علی لطفی

« در رسانه‌های اجتماعی به فراتر از مخاطب نیاز دارید »

هدف اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در درجه اول معطوف کردن توجه مخاطبان به خدمات و محصولات شما، هدایت آنها به وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی و در نهای رسیدن به مفهومی عمیق‌تر از و فراتر از مخاطب یا هوادار است. یافته‌شدن و ارتباط با کسانی که به مزیت‌های شما اهمیت می‌دهد، ارزش‌های شما را به اشتراک می‌گذارد، از شما خرید می‌کند و مهم‌تر این‌که به شما وفادارند، آنها تنها مخاطب نیستند. خدمات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی مثل ( یوتیوب، آپارات، اینستاگرام، فیسبوک) و شبکه‌های اجتماعی ارتباطی (تلگرام، واتس‌اپ و.. ) به شرح و روش زیر است:

  • مدیریت یکپارچه صفحات شما مطابق با برنامه بازاریابی
  • تولید محتوا اصلی مخصوص هر رسانه و بروزرسانی منظم
  • ارتباط و پشتیبانی مخاطبان با هدف تبدیل شدن به مشتری
  • بهینه‌سازی برچسب‌ها و کلیدواژه‌ها در جستجوی درون رسانه‌ای
  • افزایش تعداد مخاطبان واقعی و همچین افزایش تعامل کاربری

تعرفه تأمین محتوا در رسانه‌های اجتماعی

حرفه‌ای
۴۵۰ هزار تومان (ماهانه)
ارسال ۶۰ پست اختصاصی در ماه
پشتیبانی و ارجاع پیام‌های کاربران
بهینه‌سازی برچسب‌ها و کلیدواژه‌ها
برنامه افزایش تعداد مخاطب واقعی
پیشتاز
۲۵۰ هزار تومان (ماهانه)
ارسال ۳۰ پست اختصاصی در ماه
پشتیبانی و ارجاع پیام‌های کاربران
بهینه‌سازی برچسب‌ها و کلیدواژه‌ها
برنامه افزایش تعداد مخاطب واقعی
پایه
۱۵۰ هزار تومان (ماهانه)
ارسال ۱۵ پست اختصاصی در ماه
پشتیبانی و ارجاع پیام‌های کاربران
بهینه‌سازی برچسب‌ها و کلیدواژه‌ها
-

درخواست تعرفه کامل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

در صورتی‌که نیاز شما فراتر از پلن تأمین محتواست، است، لطفا از طریق فرم تماس ، شماره ۰۹۳۷۱۱۸۳۵۲۸ تلگرام و یا جی‌میل alialotfi2020 تماس حاصل فرمایید، در ضمن تماس تعیین کنید که در کدام رسانه اجتماعی می‌خواهید فعالیت بازاریابی انجام گیرد، محصول، خدمات و مزیت‌های شما با کدام کلیدواژه‌ها جستجو می‌شود، همچنین فرایند خرید یا ارتباط مشتری از چه طریق است؟

 

  • خرداد ۱۵, ۱۳۹۶

مقالات تخصصی کسب و کار را در مجله آنلاین نت‌استارت بخوانید

نت‌استارت